4 سال پیش 4 اسلاید 174 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (42)
  • ببخشید من استفا میدم با بای

  • سلام میگم من طراح پوستر هستمااا چیکار کنمممم

  • میشه به تست بیوم سر بزنید/:؟

  • سلام ببخشید من طراح پوستر هستم:))
    ولی الان خیلی وقته کسی نیومده حدوده ۲ هفته ای هست.-.

    • درسته ، ولی نمیشه همینجوری الکی آیدل هارو گفت برو بیو بساز

    • اوک چقدر دیگه باید صبر کنم

  • میگم من الان سه هفته هست منتظرم اموزش ببینم ولی نمیبینم میشه زمان دقیق بهم بگی

    • میخوای دبیو کنی سریع تر یا آموزش ببینی؟!👩🏼‍🌾✍️ من از فردا کاملااا توی این اکانتم اگه میخوای میتونی بیای پیوی

    • ممنون

  • تروخوداااا پیویتو چک کن

    نظرتو راجب آهنگ بگو اونیییی

  • اووونی..میشه.پنج دقیقه یا ده دقیقه فقط در اختیارم بذاری تا برم گ.م شم . دیگه هم نیام

  • اونییی...اگه وقت داری میتونیم راجب چندتا وسیله باهم صحبت کنیم؟

  • من می خوام کاراموز شدم گفتین بیام توییتر پیوی ولی شما نیومدین چرا؟!

    • چون پیویم شلوغ شده فکر میکنم جواب بعضیا رو دادم و بادم میره که مثلا تو اومدی پیوی و تایید نزدم ، فکر میکنم بهت پیام دادم ولی هنوز جواب ندادی ، ولی الان نگاش کردم....

    • پیوی رو چک کنید

  • رییس..پیویتو بچک

    • چک کردم ، لطفا فقط رئیس صدام نکن...

    • ویتنی خوبه؟

    • ویتنی میتونی تا ساعت چهار وقتتو در اختیارم بذاری تا کارآموز درست کنم؟

    • کارآموز نه..کارامو

    • امروز نمیتونم ببخشید ، فردا کی میتونی ۱ ساعت بیای؟

    • سه تا چهار خوبه

    • باشه

    • منتظرم اونی

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.