5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
حیح..
بشنویدازماییکهفننداریم؟؟
ور نزنید؛من ماستم؟
-ایسو
فنای جونگیون خیلی بی انصافن میگن حمایت نمیشه خب خودتون حمایت بکنید هرکدومتون 2 3تا بازدید بزنید تست بسازید همین حمایته دیگ/=
راره🗿🧤
نیمجونگیونروبددربردن🗿💔
ومنیکفنیواسهتعصبیبودنندارمیاعیاع🗿🤌🏻
وبشنویدازکسیکهفنبرایتعصبیبودنندارد-!😔🧤
*شوخیدوستانارامباشید*
-ژولین
من اصن فن ندارم ک بخان تعصبی باشن و این خیلییی خوبهه😂💖
تک تک آیدلا از شدت کمبود فن غر*ق میشون؛نجا*تشان بدهید🗿🌚
-ژولین
یه زمان فندوم بانا بایس بانمی هم تعصبی بودن یونا بیانیه داد همه اروم شدن
-تیفانی
🗿🍿
-ایسو
فن های من اصلا وجود ندارن که بخوان بد باشن😹💔
بسیار زیباست🚶🏻♀️😹💔
می توو😹
حیحی😹🌸
نمیدونم من که شلغمم 😹💔
شوخی کردم
فنا من ارومن 😹💔
تو شلغم منیییییییی😔💗
ینی چی فن ندارییی😎🌸
آی ام فن تو و بسیار بسیار آروم😎🗿
یونو؟😔✌️
جیغغغ به خودم امیدوار شدم🤧🌸
بعضیاتون خیلی ور میزنید..
(شوخی)
434 دنبال کننده
چی میگع؟اینا فنن
-ایسو
حیحی😹😹🌸
وقتی میگن جونگیون حمایت نمیشه مود من:
🗿 اوکی ولی صد رحمت به پشمک من الان چیم؟🗿🚶
سممم
-ایسو
خداروشک فندومم تعصبی نیسن🌚💕
اسمت چی میگه؟
-ایسو
هیچی دارم میرم....
کجا کویین؟
وایی حق
نیمت..چرا هیچی نیست؟
نمیذاره اسم بذارم:)
فندوم جونگیون فک کنم دیوسا هست
+