4 سال پیش 15 اسلاید 519 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (23)
  • سلام باب کوندددد منو یادتهههه؟؟؟؟🥲🥲

  • اسم اون قسمت که از اتوبوس جامیمونن راک باتمه

  • اما میکی موس مرده 😔😭
    شخصیت مورد علاقه ی بچگیم بعد از تام و جری و پلنگ صورتی بود😭
    یه تئوری ترسناک و دارک داشت🤕😐

    • عه😞😓😓چه بد ولی خدا کنه تئوریش راست نباشه🥺چون میکی موس رو منم خیلی دوست داشتم!😦🥺🥺

    • واییی اجیییی دارم از ترس سکته میکنم😱چه تئوری ترسناکییی داشت وای وایییییییی اخ قلبم😳😳😳😢😢😢😢

    • آره خیلی ترسناکه😳🤯

    • اجی تو اولین اجیم توی اپارات بودی!برای همین خیلی دوست دارم ❣❣❣💗💗💗

    • عزیزم منم همینطور🧸🎉

    • راستی اجی هنوز قسمت جدید نیومده؟
      اخه امروز ۲۷ اوت هست
      دیروز ۲۶ اوت بود🥺

    • هنوز تو سایت نیومده احتمالا امشب بیاد

    • اهان باشه

    • سلام اجی قسمت ۱۹ خیلی خوب بود ولی یک صحنه های غمگینی داشت بنظرت دیگه شب نقابا نمیتونن برن کوهستان اسرامیز؟😪😨

    • فک کنم بتونن بعد آن یو قدرتش زیاد میشه و نقاب میزنه
      قسمت بعدی اسپویل میشه🤧

    • وای اره راست میگی🥺😊🥺🥺🥲

    • اجی چون داری از اپارات میری میتونی پیوی تستچی تو چک کنی؟😭

    • لاک پشت های نینجا میگ میگ تام و جری اینا هم مردن😭😭😭اختاپوس هم همینطورررر😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  • اون که مال یک روز گریه نکردن بود قیافه باب اسفنجی قشنگ خود من بود 😐😔😁

  • سری ۱۹۹۹ از همشون باحالتر بود.😃

  • عالی‌بود‌😸
    فالو‌کنید‌‌بک‌میدم😻

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.