4 سال پیش 9 اسلاید 245 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (44)
  • نگفتم اخر این پارت اشکم در میاد😢👌
    عالی ای دخمر

  • ببین اگه هنوز پارت ۶ از برستی نیومده بیرون، برو یه جا کپیش کن، دوباره بزارش. یه بار دو تا از تست های منم اینجوری شدن. حذفشون کردم و دوباره گذاشتم

    • اره دوباره گذاشتمش.. این دفعه فکر کنم منتشر بشه

  • راستی اجی از نظرم یکاری کن تالون بدبخت بچم ضایه نشه هی چیز کن مثل داستان پیش ازین کارت خیلی خوشم اومد راستش اگه تالونو یه شخصیت خوب مثل پلیس یا رئیس پلیس یا اینا گندش کنی خیلی خفن میشه اصلا
    ای بابا من چقد حرف میزنم اصلا سرتو خوردم بذارم ببینم داستان چجوری میشه دیگ فق حرف میزنم😂

    • تالون یه کله گنده هست ولی نمیگم چیه، کیه، فکر کنم دیگه لو دادم مثلا میخواست سوپرایزتون کنم🤣

  • واستا واستا یه دقیقه
    اجی .... تازه کامنتارو خوندم
    تالون یکاری کرده تقصیر کار شده پنی؟ جان؟
    بیا دیگه بیا دوباره بچمو ادم بده کردین رفت بابا اون بچه گناهی نداره نکن اجی قلبم ایست میکنه ها🥲بابا اینو برسون به پنی:عزیزم همه چی سوتفاهم شده اصن اون بچه خیلیم دوست داره گناهیم نداره برین دیگ حال کنین

    • نگران نباش اجی... بیگناه توین فرد تو داستان پنیه بلاخره بیگتاهیش ثابت میشه😂

  • دو هفته و خورده ای تو سر تو غر زدم که چرا پارت بعدو نمیزاری، الان باید برم تو سر ممد غر بزنم که چرا از بررسی نمیاردش بیرون؟!😂

    • اقا انصافا هنوز دو هفته نشده من جمعه نوشته بودمش این تستچی الان زده ۲ هفته پیش😂

  • من دارم خل مي شممممممممممممممم. بارت بعدو بزاررررررررررررررررررر
    چه جوري مي توني با من که جلوت دارم پرپر مي شم اينجوري رفتار کنييييي😭😭😂

    • از دیشب تو بررسیه.. امیدوارم امروز دیگه منتشر بشه.
      انقدر دیگه ظالم نیستم به خدا😂

    • اجی منم دیگ دلم برا این بچه سوخت😂

  • هانيههههههههههههههههههههه
    جون به لبم کرديييييييييييي
    چي مي خواي بهت بدم تا پارت بعديو بزاريييييييي؟؟؟؟؟

  • تصميم گرفتم جدول عناصر رو حفظ کنم، وقتي کلشو کامل با تلفظ صحيح حفظ شدم، تازه فهميدم برعکس حفظش کرده بودم😂

  • آره باید خودمو واسه مدرسه آماده کنم
    تهش انقد خواهرم برام شیمی رو توضیح داد و نفهمیدم، مجبور شدن کلاس تابستانه مدرسه ثبت نامم کنن😂😂 الان تازه دارم می فهمم که اتم کریبتون عنثر کریبتون رو می سازه😅

    • اوه خیلی حوصله داری من که اصلا عین خیالم نیست چند هفته دیگه مدرسه ها باز میشه😂😂
      یکم دیگه بخونی حتما حفظ حفظ میشی😁

  • هانیه بذا بعدیو دیگهههه مردیم میخوایم ببینیم چیشد مطمینم تو میخوای مارو دق بدی وگرنه دلیل دیگه ای نمیتونه داشته باشه😐🥲

    • ببخشید اجی امشب قسمت اخر سریال موردعلاقم بیاد استرسم تموم بشه فردا دیگه میزارم🤭🥺

    • باشه قشنگم چطور بود خوب تموم شد؟🖤
      ایول امروز میذاری🥲🙂🖤

    • هی بد نبود ولی اینجور که میخواستم نشد😂
      اره دیروز گذاشتمش هنوز منتشر نشده

    • این تلافی اون قسمت اخر اسارت بین عشقو نفرت بود اجی جون😂
      وییی منکه هروقت گوشیمو برمیدارم سرچ میکنم اومده باشه

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.