4 سال پیش 9 اسلاید 1,165 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (34)
  • وانیلا‌میخوام‌از‌بس‌حق‌گفتی‌بهت‌لقب‌"حق‌گو"رو‌بدمㅠㅠ
    چقدر‌حق‌میگییی😔🌥🍓

    • ویویییییی چشات حق میبینه 😹💗
      چه لقب درخوریه برام 😌

  • سلام؛ زیادی حق بود ، کمرم شکست ؛ خداحافظ؛-؛

    • سلام مرسی عیشگم، بگو نشکنه خداحافظ

  • سلام از شدت حق های شما مردم خداحافظ

    • سلام خدانکنهههههه خداحافظ

    • سلام الان روحمه خدافافظ

    • سلام اگه گلط نخوری به جایی برنمیخوره خداحافظ

    • سلام وندا سوج‌میشه و من خیلی دوس دارم این روشو خداحافظ

    • سلام منم تو رو خیلی دوست دارم خداحافظ

    • سلام ولی من تورو بیشتر دوس دارم خداحافظ

    • سلام من بیشترتر دوست دارم حرف نباشه خداحافظ

    • سلام اصن دوتامون ت یه اندازه باشه ؟ خداحافظ

    • سلام فکر خوبیه، باشه خداحافظ

    • سلام جیخخخخخ فردا صب ساعت ۷ باید واسه ام وی بلنددد شممم هوراااا خداحافظ

    • سلام واییییی چه عالی خداحافظ

    • سلاممم واییی ام وی عالی بودددد خداحافظ

    • سلام جیخخخخ خداحافظ

  • وی از حق بودن این تست به افق رفت.. 🚶🏼‍♀️✨

  • جررر عالیی بود وندیی

  • عالی:)
    گوشی من همیشه سایلنته و همه میگن سایلنت نکن ولی من عادت کردم😔😂🚶‍♀️

  • واقعا شرمندم بخاطر تبلیغ:(
    ولی ناموسا خیلی زیادی حق بید تستت:")

    • دشمنت شرمنده این چه حرفیه
      بسی هم عالی ^^😹

  • سلامممم امیدوارم حالتون خوب باشه💖✨👌🏻
    اگه اوتاکویین و از تستای انیمه ای خوشتون میاد خوشحال میشم یه سر به پروفایلم بزنین💖✨
    فالو:بک✨
    فالو:بک✨
    فالو:بک✨
    ادمین خوشحال میشم پین کنی🥺💖

  • آخری سم بود 😶

  • من کلا سایلنته
    بدبخت یکبار هم صداش در نیومده حتی نمیدونم زنگش چی هست

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.