هه.. نیکیتا بست گرل اومده؛ خوش اومدید به تست جدید لیدیز؟اند جنتلمن؟)))
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
هه.. نیکیتا بست گرل اومده؛ خوش اومدید به تست جدید لیدیز؟اند جنتلمن؟)))
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
چیکا کنم حسودم
منم میخوام پین شم🗿
هه.. چیز دستي زیاد داشتم؛سو لطفا با ایگنور کردنشون این دنیل کلونه لوزرو خوشحال کنید؟!هیهیهیهی مرسییی؛♡
فرصت؟؟؟🧸🪄
من از تاریکی نمیترسم ولی هر موقعه چراغو خواموش میکنم صدای های عجیبی میشنوم😐🙌
فقط من این مشکلو دارم؟!
حتی تو تولدا وقتی خوشحالمو همچی به یه ورمه بازم میشنوم🗿💔
خب بعد مدت ها تست ساختم ممنون میشم ازش حمایت کنین در صورت حمایت بگین براتون جبران میکنم)))
مایل به پین؟
بک میدم..!
بک میدم..!
بک میدم..!
بک میدم..!
-پین؟(:
بک میدم..!
بک میدم..!
بک میدم..!
بک میدم..!
-پین؟(:
بک میدم..!
بک میدم..!
بک میدم..!
بک میدم..!
-پین؟(:
لطفا توی مسابقه هام شرکت کنید🗿🌸 - ادمین لایک 151 ، پین بشه ؟
فرصت👀💜