5 سال پیش 7 اسلاید 383 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (29)
  • Mhyabdalrdayy04@gmail.com

    • سپنتا زهرا
      ایمیل من
      تستچی منتشر کن

  • هعی روزگار
    من آرمی نیستم ولی خب از شون با خبر م و دوسشون دارم
    منو و شورا شبیه همیم

  • اکانتم پریدددددد😭😭😭😭😭😭😭
    الان من با یه اکانت دیگم گفتم درجریان باشید💕😂

  • گایزززززززز قابلیته جدید تستچی اومددد🥳🥳🥳🥳
    البته در حال بررسی هست تا چند روز دیگه میاد ☹
    نمد چرا از هیجان اومدم اینجا نوشتم 😕
    رو سوالات میشه عکس گذاشت😍😍😍😍😍صتصدتصدثنثو۲تا۳د۳خد۲اا

  • مبارکههههههههههههه
    تولد 🐈🌌
    و دوباره عرض میکنم چشم حسودا چشم هیترها چشم بد خواهاش از کاسه دربیاد👀
    چرا یهویی اینطوری شدم ولی خب به هر حال مبارکهههههههه

  • جررر تولد امروز تولد یونگی هست 🎊🎊🎊🎊🎉🎊🎉🎉 تولد ش مبارک 🎊🎉🎊🎉🎉🎉🎉🎉🎊🎉

    • تولد پیشی آرمیا بسیار مبارکهههههه🐈
      چشم هیترها کور😌

  • 😅خوب بود
    ولی جدی میخواد بخره😶

  • منم از اسفناج متنفرم

  • چندتا فکت از بی تی اس ۲ رو منتشر کنم؟؟؟؟؟
    بلهههههه🥺❤ یا نههههه خیر😐

  • جیمین واقعا از اسفناج متنفره؟ 😶
    آخه چطوووووررررر😕
    من عاشق اسفناجم😁
    آر امم که..... 😶
    من هیچ حرفی ندارم خودتون دربارش قضاوت کنین. فقط بیچاره ماهیتابه هه😂

    • 😀 من از اسفناج اصلا خوشم نمیاد😀
      لیدر دیگه هی🚶‍♀️
      اتفاقا خوشبحال ماهیتابه چون پیش لیدرمون بوده

    • هعی. آره
      یعنی ما اندازه ی یه ماهیتابه ام شانس نداریم🤦🏻‍♀️😶😂

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.