4 سال پیش 11 اسلاید 379 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (30)
  • فالو=بک
    فالو=بک
    فالو=بک
    فالو=بک
    فالو=بک
    فالو=بک
    فالو=بک
    فالو=بک
    فالو=بک
    فالو=بک
    فالو=بک
    فالو=بک
    فالو=بک
    فالو=بک
    فالو=بک
    فالو=بک
    فالو=بک
    فالو=بک
    فالو=بک
    فالو=بک
    فالو=بک
    فالو=بک
    مایل به پین؟

  • چ. ج: سه تا🦒

  • دوتا برادر دارم
    خودم دوقلو ام

  • ج.چ: ندارم 🥲

    • چه حسی داره؟

    • خب... یکم زیادی روم حساسن و ناخودآگاه سعی می‌کنن خیلی ازم مراقبت کنن
      و مثلا اینجوریه که هیچوقت نمی‌تونم تنهایی برم یه شهر یا... دیگه مثلا برای دانشگاه یا‌.‌.
      و خب وقتی بقیه ی دوستام از خواهر/برادر بزرگ ترشون تعریف می‌کنن واقعا حسودیم میشه😂🥲
      ولی مزایاش هم اینه که عقب ماشین می‌تونم دراز بکشم😂 یا اتاقم رو با کسی شریک نمی‌شم یا کسی زیرآبم رو نمی‌زنه😂😁

    • موافقم، بعضی وقتا هم بده هم خوب،

    • آره🙂💗

  • اسم من رایاست:))شباهت:)

  • ی داداش کوچولو دارم
    دوسش دارم:)هرکاری میکنم تا خوشحال باشه:)عاشقشم:)
    ولی ازش بدمم میاد چون خیلی رو مخه😂

  • چ‌ج=هیچی🥲💔

  • ج چ: یه داداش بزرگتر

  • عالییی ولی منظورش من نبودم😄💛🌹

  • ج‌چ:1 خواهر کوچولو🗿♥️
    لاوم،اگر میتونی میشه لطفا این فیلم رو
    تو شاد برام بفرستی?
    ایدیم اینه← @Hasti_BL66

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.