5 سال پیش 10 اسلاید 14,161 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (40)
  • نظر اعضای محترم: نامجون:بهترین دوستمه😍 جین:اشپز خوبیه👩‍🍳 شوگا:خواب الو و کیوته😆 جی هوپ:دنسر خوبیه😊 جیمین:کیوته خیلیم مهربون😍 تهیونگ:ارزو دارم منو دوست داشته باشه کنم🥺💜 کوک:خیلی خوش سلیقست و البته خفن😎 مرسی که تو ستم رو انجام دادی 🥰 ببخشید اگه بد شد💜
    اصن بد نشده خعلی هم خوفههههه

  • جین فقط فکر میکنه اشپز خوبیم باز حدقل یه چیزم رو دوست داری ما دو
    پسر اشپز هستیم

  • نظر اعضای محترم: نامجون:بهترین دوستمه😍 جین:اشپز خوبیه👩‍🍳 شوگا:خواب الو و کیوته😆 جی هوپ:دنسر خوبیه😊 جیمین:کیوته خیلیم مهربون😍 تهیونگ:ارزو دارم منو دوست داشته باشه کنم🥺💜 کوک:خیلی خوش سلیقست و البته خفن😎 مرسی که تو ستم رو انجام دادی 🥰

  • نظر اعضای محترم:
    نامجون:بهترین دوستمه😍

    جین:اشپز خوبیه👩‍🍳

    شوگا:خواب الو و کیوته😆

    جی هوپ:دنسر خوبیه😊

    جیمین:کیوته خیلیم مهربون😍

    تهیونگ:ارزو دارم منو دوست داشته باشه کنم🥺💜

    کوک:خیلی خوش سلیقست و البته خفن😎

    مرسی که تو ستم رو انجام دادی 🥰
    ببخشید اگه بد شد💜

  • نظر اعضای محترم:
    نامجون:باحال و خفن😎

    جین:دوست داشتنیه ولی اشپزیش... افتضاحه😆😂

    شوگا:باحال و پایه 😎

    جی هوپ:خیلی خوب میرقصه😍

    جیمین:کیوته ولی بعضی موقع ها بد اخلاقه 🥺

    ته ته:خیلی باحال و بامزست🥰

    کوک:دستای جادویی داره بهترین شیر موز ها رو درست میکنه 😆
    ای جالب بود😆😂

  • نامجون:دوست خوبیه😌(ععععععرررررر)

    جین:اشپز فوق العاده ای هس 😆(ععععععععععررر)

    شوگا:خیلی کیوته🥺(ععععععرررررررر)

    جی هوپ:بهترین دنسر کل عمرمه🥺😎(عععععععععر)

    جیمین:موچی های منو میخوره ولی به هر حال دوسش دارم 🥰(من غلط بکنم....ععععرععععرر)

    ته ته :به ادم ارامش میده خیلی خوبه😆(ععععععر)


    کوک:من عاشقش شدم 🥺👈🏻👉🏻(هییییق:"))


    عالی بودددد

  • عالی بود ادامه عزیزم بیا آجی شیم من آوایسانم ۱۳سالمه و تو...

  • تست عالییییییییییییییی بوداااااااا خعلی عالییییییییییی عاااااااااا منم چند تا تست و داستان نوشتم داره مردازش میشه لطفا ببین

  • نامجون:دوسش دارم 🥺خیلی خوبه

    جین: دوست داشتنی و سوییت🥰

    شوگا:پایه و پر انرژی😎

    جی هوپ:دنسر خیلی خوبیه 😊

    جیمین:کیوتتتتت😍

    تهیونگ:باحال و بامزه 😆

    کوک:دوست خیلی خوبیه 😌
    خیلیییی قشنگ بود ادامه بده فایتینگ ✊َ😁

  • نامجون:بهترین دوستمه😍(مرسی😍
    جین:اشپز خوبیه👩‍🍳(ممنون😍
    شوگا:خواب الو و کیوته😆(لطف داری تو بیشتر😍
    جی هوپ:دنسر خوبیه😊(به پای شما که نمیرسه😍
    جیمین:کیوته خیلیم مهربون😍(تو بیشتر😍
    تهیونگ:ارزو دارم منو دوست داشته باشه کنم🥺💜(آرزو نکن دوست دارم🥺❤
    کوک:خیلی خوش سلیقست و البته خفن😎(تو بیشتر😍
    ممنون عزیزم عالی بود خیلی خوب بود لطفا بازم بزار
    💙💙💙💙💙💙🤍🤍🤍🤍🤍🤍

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.