درود دوزتان با پارت دوم توییت فان در خدمت شما هستم🗿🌸
9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
درود دوزتان با پارت دوم توییت فان در خدمت شما هستم🗿🌸
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
بعد اونوقت من که ۷ سال دیگه کنکور دارم از الان استرس دارم🗿
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عه همزاد، منم همینطور
ج چ : ۵ سال
من سه سال دیگه کنکور دارم و امسالم انتخاب رشته
قشنگ استرس پیرم کرده بخدا🙂🙂🙂ولی اونی که جواب کل سوالا یه گرینه میشد خودم بودمممممممم🤣🤣🤣
۲ سال دیگه کنکور میدم
به این اکانت پیام بدید.این اکانت دوم مهسا هست و خوشحال میشیم در نظرسنجی آخرش شرکت کنید.
اسم اکانت:ᴋɪʟᴀخبث🗿
مغزم:چه رشته ای برم من دوس ندام دکتر شم دوس دارم یه شغلایی دوس دارم برم ولی اونا نمیشه اگه قبول نشم چی چه کاره شم
جررررر حقققق
به این اکانت پیام بدید.این اکانت دوم مهسا هست و خوشحال میشیم در نظرسنجی آخرش شرکت کنید. 🌹
اسم اکانت:ᴋɪʟᴀخبث🗿
۶ سال دیگ
دارم میمرم
بزرگ شدیم یادمون میره🗿🤲🏻
به این اکانت لطفا پیام بدید.این اکانت دوم مهسا هست و خوشحال میشیم در نظرسنجی آخرش شرکت کنید.
اسم اکانت:ᴋɪʟᴀخبث🗿
به اميد حق عليه باطل😂 پنچ سال ديگه کنکور مي دم
خیدا کنه تا اونموقه بر دارن کنکورو🗿🤝🏻🗿
به این اکانت پیام بدید.این اکانت دوم مهسا هست و خوشحال میشیم در نظرسنجی آخرش شرکت کنید
اسم اکانت:ᴋɪʟᴀخبث🗿
اااا من هم ۱۱ سالمهههههه اااااا ذوق مرگ شدم 😂
جررر هم سنیم✨👺
به این اکانت پیام بدید.این اکانت دوم مهسا هست و خوشحال میشیم در نظرسنجی آخرش شرکت کنید.
اسم اکانت:ᴋɪʟᴀخبث🗿
امسال میرم کلاس یازدهم یعنی چن سال دیه کنکور دارم؟ 😂نمدونم
یک سال
۲ سال
وایییی💔
به این اکانت پیام بدید.این اکانت دوم مهسا هست و خوشحال میشیم در نظرسنجی آخرش شرکت کنید.
اسم اکانت:ᴋɪʟᴀخبث🗿
ج چ: ۴ سال و نیم دیگه🗿💔
خدابت صبر بده 🗿
به این اکانت پیام بدید.این اکانت دوم مهسا هست و خوشحال میشیم در نظرسنجی آخرش شرکت کنید.
اسم اکانت:ᴋɪʟᴀخبث🗿