4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
فراموشی
عاشقان شیطانی
گیون
میخوام پانکراستو بخورم
هوریمیا
دیگه نم؟
دنبالی بدنبال
صدای خاموش.
قلعه متحرک هاول (هاول خیلی کراشههه)
دگ عاشقانه نمیدونم ولی SPY X FAMILY هم خ گشنگه•-•
تنکیو
نام تو
میخوام پانکراستو بخورم
گرگینه
قلعه متحرک هاول
صدای خاموش
وقتی مارنی انجا بود
سلام دنیا
اینا انیمه های قشنگین
بو&سه ایزدی🌚 هم کمدی هم عاشق♡انه فک کنم دو فصل بود
تاج مقصر یا گناه کار عاشق✓انه غمگینه
عاممم اها دختری از ساکورا هم کمدی و عاش♡قانست
بزار کاملترش کنم
بوسه ایزدی ۳ فصله🌝
راستش من زیاد انیمه میبینم ولی زیاد عاشقانه نه
اگه عاشقانه فانتزی میخوای کاگویا ساما رو ببین
و شیکیموری فقط زیبا نیست و موری رو ببین
همچنین نوراگامی هم خوبه
در کل اینا بنظرم خیلی خوبه واسه سریالی
هیموریا
دارلینگ این فرنکس
بانی گرل سنپای
نام تو
صدای خاموش
دروغ اپریل
-اززمیننیستیمقوانینوقواعدشونمیدونیمبهمونتوضیحبده🌒🌸
آنیونگ🌒🌸
مایهگروهروکیهستیمونیازبهحمایتداریم🌒🌸
مابهفنهامونᴠɪʀᴀʟمیگیم🌒🌸
برایاینکهباهاموناشنابشیبهتستبیومونسربزنوفنمونشو🌒🌸
Hyouka فکر کنم هم جادوییه و هم عاشقانه
(ندیدم میخوام ببینم🙌🏻😐)
😚😚
صدای خاموش
هوریمیا
موجود نیست
چون خودم فقط ترسناک و اکشن میبینم
ممنونم