...
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
...
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
یا خدا من ۱۵۲ ام وزنم چهل اما همه میگن خیلی لاغری😐
منی که ۳۵ کیلو ام قدم هم ۱۷۶ هست 😐💔
شاید باور نکنین ولی ۱۲ سالمه 🥲
یا قمر بنی....... چی مخوری ؟
من ۱۳ سالمه ۱۶۹ اممم
همشوننن
دلیلش خیلی خیلی سادس
توی کره فرقی نمیکنه تو قدت چند باشه باید حتما زیر ۴۹ کیلو باشی ( برای دختر ها)
مثلا یک دختر با ۱۸۰ قد باید زیر ۴۹ کیلو باشه و واقعا این چیز خطر ناکیه!
بله بله...
فن یونا بودم🥺❤️
من ۴۸ ام اما کل فامیل میگن چرا عین چوب خشکم😑
البته قدم هم بلنده🙄
منم 42🗿💔
ولییی خب قدم 170😔
اونقدرام کوتاه نیستی! کلا هفت هشت سانت ازم کوتاهی! راستش من این چوب خشک بودنم ارثیه. برای همین هر چقدرم وزنم اضافه شه، جثه ام تغییر نمیکنه😕
مگ چن سالته؟؟
۱۳
عر منم...😔🤝🏻