4 سال پیش 4 اسلاید 375 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (16)
  • جنی هم هست 🍙

  • جی جی.. میصت که؛نمیای بلاگ؟(
    اشک*

    • عی‌جانم..مور‌؛بتونم‌بلاگ‌میام‌
      عه‌عه‌تدی‌عسلی‌اشک‌چرا؟

    • جیخخخخ.. ج دادیییییㅜㅜ
      وایی چراااا؟ اشک بیشتر*

    • جیخخخ‌بیشتر"‌‌راره‌ج‌دادم‌‌جر..
      دستمو‌رو‌گونت‌میکشم‌و‌اشکتو‌پاک‌میکنم"

    • اوکی ولی تو تا هفته بعد نیای بلاگ منم از بلاگ میرم؛مشمصمشن تو و فریا اولین ادمایی بودید که بخاطرشون میومدم بلاگ(ㅜㅜ
      چسبوندن سرم به شونت*

    • بخاطر‌توم‌شده‌میام‌
      ذوقق‌‌اولین‌ادما؟واییمسنحصحگی
      محکم‌بغلت‌میکنم‌جوری‌که‌له‌شی"
      لاو‌یو‌خبب

    • جیخخ؛ریلییی؟))سمشمنسنشنشح *پ ن:من الان از شدت ذوق زیاد کیل میشم؛
      اصمایل دندونما*
      مسمسمسن مور که))♡

  • منم درونگرام:/! اجی میشی؟ دارا 14

  • شوگا یادت رفت

  • جیسو بلک پینک89 درصد درونگرا

  • 《سلام به همگی》
    《قرار شده گروه تشکیل بشه》
    《یک گروه 9 نفره با چهره اعضا گروه ژاپنی نیزیو》
    《اگر دوست دارید عضو گروه بشید به نظرسنجی سر بزنید》

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.