ادمین میشه ویژه بشه؟ لایک و فالو و کامنت پلیز^^
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ادمین میشه ویژه بشه؟ لایک و فالو و کامنت پلیز^^
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
هایی-!
ما 𝑮𝑼 𝑮𝑰𝑹𝒍 هستیم-!
زیاد زر نمیزنم،ولی ما تازه دبیو کردیم و به حمایتت نیاز داریم:)🍦
میدونم گلب مهلبانی داری و پینش میکنی•!-•
𝔑𝔢𝔳𝔢𝔯,𝔫𝔬𝔱𝔥𝔦𝔫𝔤,𝔣𝔯𝔬𝔪 𝔫𝔬 𝔬𝔫𝔢,𝔩𝔱 𝔦𝔰 𝔫𝔬𝔱 𝔦𝔪𝔭𝔬𝔰𝔰𝔦𝔟𝔩𝔢-!
هیچوقت،هیچچیز،ازهیچکس،بعیدنیست-!
تعظیمبهنماداحترام'
بنژومادمازل'زاندموصیو'ز.امگااکسصحبتمیکنه،زیادوقتتونرونمیگیریم.ماقصدداریمفمیلیفندوممونوبزرگترکنیم.وخوشحالمیشیمبااومدنتونبزرگشکنیدوجزویازفممونشید-!
ایا خسته شده اید از فیک های تکراری؟؟؟
ایا حس میکنید اسید خونتون به اندازه کافی تامین نیست؟؟؟
با ما همراه شوید در فیک بی تی اس در ایرااااان!!!
با کلی خنده همراهتونیم:)
سازنده ی تست فالوت کردم بک بدهه🍡
ج چ: یه بار کیتی از نزدیک ببینم😭💔
های!^^
میشهبهدوتاتستمسربزنی:›؟
تنکی🥋🌸
حتما^^
اصلا هیکلو نگا کن اینا تو عمرشون فقط خوردن و خوابیدن 😂
بیچاره ها چاق نیستن که😂🤝🏻
نه قد کوتاه یکمم توان😁
توان نه تپل 😁
همینو بگو😕