4 سال پیش 5 اسلاید 201 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (10)
  • عانیو^^
    من‌‌‌‌‌‌‌‌ی‌سولولیست‌‌‌'م‌‌اسمم"‌کیم‌لینا"عه:"]
    من‌فنای‌کمی‌دارم‌و‌خیلی‌خوشحال‌میشم‌فنم‌‌شی-!
    به‌فنام‌میگم↜ᴍʏ ʟᴏᴠᴇ'ꜱ‌"]
    مایلی‌به‌خانواده‌‌ی‌کوچیک‌‌مای‌لاو'زبپیوندی^^؟

    ادمین‌‌ساری‌بابت‌تب^^♡
    اگه‌خوشت‌نمیاد‌پاکش‌کن

  • جیهوپ هر شکلی هم باشه و هر اخلاقی هم داشته باشه بازم امید میلیون ها نفره...💜😉

  • من هرجور چهره بایسمو دوست دارم

  • ما تغییر نکردیم فقط تنوع خواستیم و این بخاطر آلبوم جدیده که هنوز رو صفحه های مجازی هست و جیهوپ لاورا وایسا ببینم نه راست میگی خودمم ابنجوری شدم😐😂 ولی درست میشیم فاز برمون داشته😂

  • جیهوپ قبلی رو بدید من برم🗿🌸

  • نمیخوام بگم این جیهوپ جدید بده اتفاقا خیلیم خوبه..ولی من جیهوپ قبلی رو بیشتر دوس داشتم...میص جیهوپ قبلی:)..🤝

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.