4 سال پیش 5 اسلاید 420 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (22)
  • بایسم لیساس
    کاملا درست بود:)

  • بایسم جیسو اونیه:)
    ولی بیشتر شبیه جنی و لیسام💔😂🤝

  • برخلاف ظاهر کیوت و مظلومم، دقیقا ویژگی جنی لاورا رو دارم😎😄
    تستت عالی بود❤️❤️❤️

  • و منی ک جیسو لاورم و بسی پر رو تشریف دارم:/
    اون موقع نزدیک بود کمک مربی پیانو مو بخورم:/
    ول بقیش درستتتت بوددد
    _میسو

  • جنی وحقفق

  • من ot4 ام
    ولی نه پر حرفم نه با اعتماد به نفس😂🤝🏻💔
    و اینکه هر کی بایسش یکی از اعضاست مثل اون رفتار نمیکنه شاید بعضیا باشن اما نه همه
    اما در کل تست سرگرم کننده ای بود😐❤

  • لیسا لاورم همش درسته-!😔🥺🌸

  • جنی لاورم

  • جنی لاورم همش درس بود

  • تست لایک شد•-•🌻🤍
    به پروفم سر بزن•-•🌻🤍
    ✦..فالو=بک•-•🌻🤍
    ✦..فالو=بک•-•🌻🤍
    ✦..فالو=بک•-•🌻🤍
    ✦..فالو=بک•-•🌻🤍
    ✦..فالو=بک•-•🌻🤍
    ✦..فالو=بک•-•🌻🤍
    ✦..فالو=بک•-•🌻🤍
    ✦..فالو=بک•-•🌻🤍
    مایل به پین؟

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.