6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
راجب بلک پینک... بلک پینک قرار بود هف نفره دبیوت کنه ولی سه عضو رفتند یکی میون بود ک الان تو جی ایدله از اون دوتای دیگه خبری نیس فقط فک کنم یکی از اون دوتاهم درحال حاظر ایدله
تئوریه دیه
عانیو^^
منیسولولیستماسمم"کیملینا"عه:"]
منتازهکارمونیازبهفندارمخیلیخوشحالمیشمفنمشی-!
بهفناممیگم↜ᴍʏ ʟᴏᴠᴇ'ꜱ"]
اگهمیخوایبیشترراجبمبدونیبهتستمسربزن^^
ادمینساریبابتتب^^
اگهخوشتنمیادپاکشکن
حتما
چ باحال:]♡
عضو پنجم فوت نکرده میون بوده که خودش بخاطر اینکه وای جی هی دبیو رو به تاخیر مینداخته رفته
آخه جنی و جونگ کووووووک؟؟؟؟؟ آخه این شیپرا..... رزکوک و لیزکوک بس نبود جنیکوک هم اومد؟ کم مونده جیسو و کوک شیپ بشن
داره بلک کوک میشه👶🏻😂
(بلکپینک+کوک)
آره دقیقا🤣
همینو بگو :-[
بهشدت حق
میشهبهتستاخرمسربزنی؟^^🧚🏻♀️🌸
میسی!•-•👩🦯🍓