😧ناظر میشه منتشر شه میخوام یکم با بقیه درد و دل کنم لطفا😿
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
😧ناظر میشه منتشر شه میخوام یکم با بقیه درد و دل کنم لطفا😿
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ببین یکم صبر داشته باش بالاخره تو هم پیشش میری🥲البته خدا نکنه
تسلیت گلم♡♡
عزیزم
خدا بیامرزتشون🏴😥
انسان ها جاشون تو این دنیا نیست،اینجا فقط یه سفره.میدونی؟به نظرم مرگ رو اشتباه ترجمه و معنی کردن.مرگ از نظر من به معنی پایان نیست،به معنی شروع یه زندگی واقعیه😌
ممنونم از همگی😢😧😟
اخی خدا رحمتش کنه 🖤 😔😢
الهی بگردم 😓💔
خدا رحمت کنه🖤😔
سخته درکت میکنم 😢😓
منم چند ماه پیش پدربزرگم فوت کرد 🖤
خدا بهتون صبر بده 🤝🏻🙂
خدا رحمتش کنه😕
ممنون 😢🤝🏻
تسلیت میگم صوییتی...🐾🥺
غم اخرت باشه🖤
این چیزیه که برا همه اتفاق می افته،
باید باهاش کنار بیای🥺🥀
روحش شاد🥺💔
ایشالا غم آخرت باشه🥺🥀
پدر بزرگ منم وقتی فوت کرد حالم خیلی بد بود ولی کم کم بهتر میشی😢🙂
روحش شاد و یادش گرامی🖤