اگه فقط یه لبخندم روی لب خوشگلت اومد لایک کن 💝💗
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اگه فقط یه لبخندم روی لب خوشگلت اومد لایک کن 💝💗
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ج چ:
زندگی🥲🎀
اگه اون پسره که گفت دندونپزشک نیستم..... الان توی این دوره جنگ این تابلو رو میآورد دقیقا آمریکا دهنشو سرویس میکرد
عالی بود
ج چ: جوراب زشت بلند 🤢😂
اسلاید ۸🤣🤣
ج چ: اینکه مدیرمون از اداره برامون یه سرمدادی(برا روز دانش آموز) زشت داد قبل دادنم میگفت خیلی خوشگله خیلی خوشگله بچه ها هم تایید میکردن ولی خیلی زشت بود ای شکلی بود🥸👹
😂😂😂🤣🤣🤣🤣 چقدر همه حق بود
ج چ: بدترین کادویی که تو زندگیم گرفتم ....
هرچی فکر میکنم یادم نمیاد 😅 نگرفتم کادوی بدی خوب بودن همه😂
جوارابی که اندازه پای داداش ۳ سالم بود 🙂😐
پول ک مامانم گفت بده نگه دارم منم ۹ سالم بود گول خوردم ://
بود