{حوصلمون سر نرع} لایک و کامنت فراموش نشه گشنگام:)♡
بعضی وقتها هست که به شدت حوصله نداریم و از بیکاری، خسته و سردرگم میشیم. حتی امکانش هست بریم یه گوشه بشینیم و هزارجور فکر کنیم… فکر های منفی که هرگز دست از سر ما بر نمیدارند یا اینکه فقط غر بزنیم و از دنیا شکایت کنیم. پس چقدر خوبه که اگر برای این وقتها یک راه حل داشته باشیم، مثل شیشه جادویی! من برای شما یک پیشنهاد خیلی خوب دارم!
حتما میپرسید:چه پیشنهادی؟ قراره با هم یک چیزی درست کنیم. یه چیز قشنگ و خفن. اون باید با دست های شما درست بشه :) شیشهی جادویی شیشه جادویی چی هست؟ برای ساخت، فقط به یک شیشه مربا یا رُب احتیاج دارید!
در ابتدا، فکر کنید چه کارهایی هست که وقتی حوصله ندارید، میتونید انجام بدید :) مثل: رنگ آمیزی آپدیت برنامهها تماشای آلبومعکس و… حالا از این لیست بلند بالایی که دارید باید هر کدوم از اونها رو روی یک برگه کوچیک بنویسید. یک به یک…
خب حالا میاید این برگهها رو تا میکنید (به طوری که نوشته های اون رو نبینید) و داخل شیشه مربایی که دارید قرار میدید. اگر هم دوست داشتید میتونید شیشه جادویی خودتون رو تزئین کنید. ﴿♡﴾
و در آخر نکته مهم این هست که شیشه رو جایی قرار بدید که در معرض دید شما باشه.
حالا شما یک شیشه جادویی دارید که میتونید هر وقت که حوصله نداشتید به جای اینکه غمگین و کسل باشید، سراغ این شیشه باحال برید و چشم هاتون رو ببندید و یکی از اونها رو به طور شانسی بیرون بیارید.
شاد باشید ;) لایک و کامنت یادتون نره ^_^♡ بابای:/
من اینو درست کردم قبللا چیز خوبی دورشو کربان پیچیدم یه کاغذ که دورشو قرمز کردم و توش نوشتم شیشهی جادویی بهش چسبوندم داخلش پیشنهاد های مختلف گذاشتم و هر برگه هم یه رنگ خیلی کیوته
راستی اجی میشی من ریحانه ام 10 سالمه البته توی صفحه دو تستام بیوگرافیم هست
من یه شیشه جادویی دارم که توش اکلیل و چیزای برق برقی رو با آب توی شیشه به شکل خرسی ریختم و در شیشه رو کیپ کردم هروقت حوصلم سر رفت تکونش میدم و پایین اومدن اکلیل هارو تماشا میکنم😘شما هم درست کنین
خوب بود مرسی🙃
💜💜💜
من اگه یکی ازینا داشتم باشم همش میشه فیلم کره ای و انیمه😐😐
😂
چه جالب😍😍حتما درستش میکنم همین الان
😍🤩
عالی
ممنان❣️
عالی🌈❤️💫
مرسی 🌹
چه ایده باحالی 🤯🤯حتما امروز درستش میکنم
🤩
🤩🤩
عجب😐
عالی بود ممنون واقعا به دردم خورد😃
😘😘
خیلی ممنون
خواهش🌹