سلام👧🏽📂✨ تازه کارم و نیاز به حمایت درم بیب👧🏽📂✨ ملکه فنم خا👸🏻✊🏻
جیسو:ساغر مقلب به صغری😂 کلاس یازدهم مدرسه شهید حججی الف عضو اکیپ سیاه صورتی اصلا به فکر کنکور نیس دوست صمیمیش مریمه باباش نونواست(نانوا😂) خیلی اهل حجاب نیس
جنی:مریم مقلب به بیبی مریم بختیاری(بختیاری رو بچه های اکیپ میگفتن)😂 کلاس دهم مدرسه شهید حججی ب شغل باباش پلیسه عضو اکیپ سیاه و صورتیه رفیقش ساغره خیلی مذهبیه و به زور ریحانه آوردش تو اکیپ😂 خلاصه خیلی مذهبیه
رزی:ریحانه مقلب به ریحان🌱😂 کلاس دهم مدرسه شهید حججی ب شغل باباش ماشین فروشه چهار شنبه ها برنامشون سفر به کانادا و یا استرالیاست باباش میلیادره شاخ کلاسه،۲۰ تا دو*ست پس*ر داره و همزمان ۸ تا ر*ل داره هر شب دعوتشون میکنه قصرشون پا*رتی و ال*کل و اینا میزنن و ایناا عضو اکیپ سیاه و صورتیه از مریم خیلی بدش میاد و اصلا مذهبی نیس
لیسا:الینا مقلب به الی کلاس نهم مدرسه شهید حججی الف شغل باباش تاجره شاخ کلاسه و رفیقش ریحانهست عید هرسال میره ناخن میکاره باباش ازون پا*رتیاس و حتی بدتر از ریحانست😑😂 مامان مشخصی نداره و باباش هرشب با زناش برنامه ی مال*وندن و اینا داره🤣 قبل از این که با ریحانه دوس بشه ریحانه بیشتر دو*ست پس*ر داشت ولی بعد دوستی نصفشون به الینا تعلق گرفت و ۹ تاشم با الینا ر*ل زد😐😂 و تا قبل از دوستی با ریحانه حداقل روسری میزد ولی بعد حتی قر*تی پرتی تر از ریحانه شد😐(همینه که میگن با هر کسی دوست نشینا🤣) به جای اینکه پسرا مخ*شو زنن اون میره م*خ میزنه😐کوچیکترین عضو اکیپ سیاه و سفیده🙂
اکیپ سیاه و صورتیه از چهار دختر تشکیل شده به نام های ساغر،مریم،ریحانه و الینا ساغر شعارش اینه:رتبه ی کنکور من شخصی است😂 مریم شعارش اینه:زنده باد جمهوری اسلامی🤣❤ ریحانه شعارش اینه:پسر بیشتر،دختری بهتر😂 الینا هم اینه:بم*الو بم*ال تا مثل بابام میلیاردر بشی🤣 و اینم بگم که ریحانه ی دشمن داره! اون کیه؟ ناظم مدرسه خانم امینی🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
بعدی چالشه🙂
مسخره بود با اینکه بلینکم لطفا ازین شوخیا نکنید مخصوصا لیسا
مریم گفت نمیشه اینطوری زندگی کنی
ریحانه گفت دوباره انجام دادی
الینا گفت من از صبح بیدارم
ساغر گفت سلام خانم گل قشنگم
خانم ایمنی گفت الینا که پولداره
ریحانه بهم گفت که بیا بریم پارتی. شتتتتتتتتت🤐😅
فالویی لطفا فالوم کن
فالوت کردم میشه فالوم کنی؟ 😄🌺✨🐤✍🏻