5 سال پیش 9 اسلاید 856 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (13)
  • من هم میراکولر هستم.هم اوتاکو.انیمه ی مورد علاقه ام قماربازه.
    اوتاکو ها محشرن .انیمه ی هیترا @!*&%#

  • کاملا درست بود. آقا خب اگه انیمه دوس نداری نبین بهشون چرا هیت میدی

  • و اینکه تا دلتون بخاد انیمه دیدم فکر کنم یه ۱۸۰ تایی دیده باشم چه با زیرنویس چه دوبله چه بی دوبله و زیرنویس وای خدا انقدر حال میده انیمه رو با دوبله اصلی میبینی مخصوصا اگه زبانشون رو بلد باشی 😍😍😍

  • سوال ۲ کاملا راست بود و اینکه من فکر کنم ۲۸ تایی مانگا داشته باشم کتابی من با انیمه زندگی میکنم و میدونید انیمه ای که منو اوتاکو کرد چه انیمه ای بود ؟ انیمه سگ های ولگرد بانگو 😍 انیمه های مورد علاقم اینا هستن : سگ های ولگرد بانگو ، دوباره از صفر ، Free ، هنر شمشیر زنی آنلاین ، هیوکا ، نه بازی نه زندگی ، ارومانگا سنسی، اسرافیل پایانی ، نوراگامی ، مدرسه قهرمانانه من ، شیطان کش و خیلی دیگه که یادم نیستن و نظر طولانی میشه . خیلی ممنون که این تستو ساختی من نه بلینک نه آرمی نه .... فقط اوتاکو ام

  • من عاشق انيمه ام ولی باهاش زندگی نمیکنم معمولا برای سرگرمی میبینم مثلا تا الان ناروتو توکیو غول و اتک ان تایتان و از ژانر کمدی و دارک خوشم مياد ولی اسم خودمو قطعا نميتونم بزارم اوتاکو ^_^

  • خیلی قشنگ بود مرسی*u*

  • خیلی سادست: هیترا هیچی از هنر نمی فهمن:|
    حقو به خودشون میدن و وقتی از خودمون و دنیامون دفاع می کنیم بهمون میگن وحشی.جالبه واقعا...

  • کاملا درست میگی تستت عالی بود

  • 3 امتیاز ینی چقدر هستم دقیقا؟

  • وسایل انیمه ای هست ولی کمه... عاقا اگه از انیمه خوشتون نمیاد نبینید چیکار ما دارید؟-_-

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.