چیزایی که اوتاکو ها حتما باید بدونن...•-•💜
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
چیزایی که اوتاکو ها حتما باید بدونن...•-•💜
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
چ اره یه ساله 😁💕
:)
ساما مثل فرانسیس ساما ی بانگو
عالی بود 💖💗
چ: اوتاکویی اصیلم و عاشق انیمه هام ✌️💖
خب راستش ۹ یا ۸ سالی میشه آخه من از چهار پنج سالگی انیمه نگا میکردم پارسال فهمیدم انیمه چیه اوتاکو ام و اینا به تست داستان اوتاکو شدن تو پیجم سر بزن💗💖💖
تنکس•-•
واو چه ژالب از 4 5 سالگی💛🐥
آره میدونم عجیبه ولی واقعیه 😂😂
یعنی ببین من از اون سن و سال چه ذهن......😂😂😂😂
😂😂😂
🤣🤣🤣🤣😮
ج چ:تازه شروع کردم به دیدن انیمه ها
ایشاله تا سال دیگه اوتاکو میشم😁
😁
جچ: آره،،۶ ساله اوتاکوام...
واو🐳💙
سلام عزیزم❄
ما لونا هستیم 🌙
متشکل از 12 عضو کیوت🪴🌸
به فنامون میگیم اوربیت به معنای مدار🪐
فنمون میشی؟💙
ــــــــــــــــ
ببخشید بابت تبلیغ
تستت لایک شد
عیب نداره تنکس●-● 🍭