4 سال پیش 10 اسلاید 205 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (13)
  • این بده!

  • گلبم...): 💔
    کاربر «Am kiyana» راست میگی حقش بود ولی نباید گیتارشو میشکوند من واقعا ناراحت شدم عجب بی رحمی بود🥲

  • باشه اما داستان اصلیش این نیست🙂این پسر با گیتارش داشت ی اهنگی میخوند ک ب پوست ادما یعنی سیاه پوستا توهین میکرد سر همون کل کسایی ک تو استیج بودن ناراحت شدن و گریه میکردن اما این داور عصبانی شد و سر همون حرفای پسره گیتارش رو شکوند
    واقعا حقش بود

    • واقعا دیدیش

    • اااا‌حقش‌بود‌ولی‌اون‌داور‌نباید‌این‌کارو‌میکرد

  • گريم گرفت فراوون😢😰😱😭

  • اميدوارم بم.ير.ه
    دلم سوختتت

  • مرتیکه ی سادیسمیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

  • واااایح------
    چرا پدرا و مادرا تنها میزارن آدمو!:)💔

  • گریهههه😭💔💔

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.