4 سال پیش 6 اسلاید 54 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (14)
  • تنها کسی که ما رو درک میکنه خودمونیم

  • خوب احساستو درک میکنم خب شخصیت ما درونگراها اینطوریه بیشتر تنها ایم تو جمع شلوغ سخته موندن با یه اکیپ ۴.۵ نفره راحتیم ولی بعضیا درک نمیکنن میگن افسرده ای گوشه گیری نمیتونی دوست پیدا کنی💔

    • متسفانه این جوری باهامون رفتار میشه

  • هعیی چی بگم منم درونگرام و دوست زیادی ندارم چون نمیتونم خوب احساساتمو بروز بدم مامانم بهم گفته بود بی احساس یا یه دوستم برام کلاس میزاش از رفتارش ناراحت شدم از یه دوست دیگم پرسیدم چرا ، میگه شاید کم حرف میزنی برا اونه😐

  • نمیشن *جا نشد:/*

  • خب من ش یا بسیار درونگرایی دارم
    کاملا هم درکت میکنم اینه مسخرت میکنن و دوستای زیادی نداری و... متاسفانه درونگراها فقط چون خیلی دوست ندارن مثل بقیه احساساتشونو بیان کنن یا ترجیح میدن به جای اضافه گویی حرف هایی بزنن که کلی راجبش فکر کردن یا کلا تنهایی و اینکه با خودشون فکر کنن رو ترجیح میدن بعضا درک

  • من برون گرام اما این بدتره چون راحت احساساتم رو در اختیار بقیه میزارم و اونها ب بهترین شکل ممکن منو نابود میکنن و بهم اسیب میزنن منم هیچ دوستی نداذم

    • اسیب زدن دیگران همیشه هست تو باید در برابر اون ها مقاوم باشی 💖

    • عاره

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.