4 سال پیش 6 اسلاید 295 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (55)
  • من هنوزم صدای هوپی و یونگی و قاطی میکنم😐
    ولی فکری درباره موچی میکردم که نباید...








































    فکر میکردم بایسم تغییر ج.ن.س.ی.ت داده🤦🏽‍♀️💔
    سمی تر از این؟

  • من یه نامجون میدیدم شیش تا کوکی😐
    فکر میکردم شوگا و جی هوپ وکالیست هستن😐😐😂😂😂

  • من یه نامجون میدیدم شیش تا کوکی😐
    فکر میکردم شوگا و جی هوپ وکالیست هستن😐😐😂😂😂

  • فکر می کردم جیمینا دختره خدا منو ببخشه ولی منو بکشن هم قصد هیت دادن به گروهی رو ندارم

  • من اول فقط جونگکوک رو می‌شناختم و دوست داشتم💗💖💞💕🥲

  • اوایل آرمی شدنم فکر میکردم کیسینگ ما اس یعنی الاغمو ببوس
    یروز توی کلاس زبان داشتم اهن اگوست دیه گوش میدادم [ منتظر بودیم بقیه بیان بعد درسو شروع میکردیم] یهو داد زدم کیسینگ مای اس:))))
    همکلاسی پسرم معن شو گفت از اون روز دیگه..:]

  • من‌ فک میکردم بیگ هیت یه کمپانی بزرگه که به بی تی اس هیت میدههههه



    منو دوستت هم نظریم🌚🤣

  • من صداهاشون رو با هم اشتیباه میگرفتم فکر میکردن صدای کوک صدای جینه صدای جیمین صدای تهیونگه صدای شوگا صدای هوپیه و صدای جی هوپ صدای جمینه این ما بین فقط نامجون رو تشخیص میدادم

    • حققققق منم فق ته و نامجونو میفهمیدمممم

    • 🌚😂 ولی من ته رو با کوکی قاطی میکردم

    • جرر🤣😂

    • اولین بار که mv شون رو دیدم فقط نامجون میدیدم🌚😂

  • کوک و تهیونگ اشتباه میگرفتم میگفتم این دوتا دوقلون بخاطر شباهتشون😂

  • به تهیونگ میگفتم وی😂😐
    جیمین و شوگا رو اشتباه میگرفتم😂

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.