4 سال پیش 4 اسلاید 506 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (23)
  • من می شم ۲۴ ساله
    آخه چرا؟🤨

  • من خیلی منتظر آبشار جاذبه فصل سه ام اما وقتی دیدم ۱۰ سال بعد می‌سازد واقعا فشار خوردم

  • من‌میشم۲۲ساله
    ولی شاید تا اون موقه دیگه زنده نباشیم‌که‌بخایم ببینیم
    تازه بعه باید منتزر دوبله بمونیم😑😑😑😑😑😑😵😵😵

  • اخه تا 10 سال دیگه من 21 سالم شده کجا دلم بزارم

  • عللی ❤
    خیلی خیلی ازت ممنونم که این تست را ساختی چون راستش حال نداشتم فیلمشو ببینم😂😂

  • ده سال؟؟؟؟؟؟ اون موقع کی آبشار جاذبه رو یادشه آخه ش.ف.ت.و.ل؟؟؟؟؟؟(با سازنده آمفیبیا یا خانه جغد هستم:/)

    • نگران نباش در تست بعدی توضیح میدم چجوری آبشار تا اون موقع زنده میمونه

    • میدونستی سازنده خانه جغد ۷ سالشه/:

    • واتتتتت دددددد هللللللل ل.ع.ن.ت.ی؟؟؟؟؟؟؟😐😐😐😐😐😐😐

    • آقا من به اندازه ی کافی از زندگی ناامیدم، ناامید ترم نکنیدددددد😐💔💔💔💔

    • من باید فقط تو خواب این رو ببینم که به آرزوم یعنی کارگردان و نویسنده ی انیمیشن شدن رسیدم که حتی همونم نمیبینم، اونوقت یه بچه ۷ ساله یه انیمیشن سریالی ساخته؟ داری باهام شوخی میکنی دیگه؟؟؟؟😐💔

    • آره من تماس تصویریشون تو ویدیو دیدم بچه ۷ سالش بود

    • تازه
      همکار اون بچه هم یه بچه ۷ ساله دیگست

    • میخوای اسکرین شات بگیرم تست بسازم

  • آبشارجاذبه‌فصل‌۳ندره...

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.