4 سال پیش 17 اسلاید 1,571 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (16)
  • الد بانیم ربات جالبیه✨️

  • بهشون میگن ویدر راستش🤫الد رو من ترجیح میدم

  • اگه فناف فنی تو خودتم میدونی دیگه ویدرد بانی چجوری خراب شد چون تو تستچی بیشتر اطلاعات فناف کمه جز من:/

  • من خودم الد بانی رو دوست دارم ❤
    ولی یه رفیق دارم اولین موزیک ویدیو فنافی که بهش نشون دادم اسمش((زنده ماندن در شب ))بود این رفیقم هم توی بانی رو دوست داشت بعد مگه این چند دقیقه آخر فیلم رو ول می کرد کم مونده بود بره تو گوشی الد بانی رو کتک بزنه اونایی که موزیک ویدیو رو دیدن می دونن چرا👍😂

    • نزنش الد بانی ناناصه😢😢😢😢😢😢😢😢💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

    • من خودم با همون دقیقه های آخر که توی ها داشتن از دست الدبانی کتک میخوردن ، همچی حال کردم 😂😂

  • من که عاشق الدبانی ام. خیلی خیلی باحاله🤩🤩🤩

    • تو اس دو خیلی کیوت شده❤️💕😍

  • تویه تست مقداری طنز بود من عاشق طنزم همش طنز فنف شکست امنیتی می بینم

    • مثل من من همش فناف ۲ طنز رو میبینم

    • من طنز فنف شکست امنیتی رو می پسندم حالا علاقه ها فرق دارن

  • یا ابلفضل این دیگه چه موجودیه 😐
    من شب نمیتونم بخوابم کـ 😐😂

  • خیلی خوشم از این بشر‌میاد")

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.