4 سال پیش 10 اسلاید 278 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (43)
  • انیو✌🦋
    من میخام یه گروه 5|9 نفره تشکیل بدم🌚✨☁
    مشخصات گروه:انتخابی☺🍓
    به تستم سر بزن اونجا همه چیز توضیح دادم🧸🍫
    ⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵
    ساری بابت تفلیغ🍊🏀
    تست نایص لایکیدم🍿🐘
    مایل ب پین شدن-؟!

  • آنیو صوییت^^🍃🍡
    میشه توی اکانتᴛ-ᴘᴏᴘ❥توی نظرسنجیه بهترین‌سولوییست•-•🍓☁ به من یعنی جانگ نارا رای بدی؟♡🫐🌸
    _________________
    تستت عالی بود و لایک شد.ادمین پین شم؟^^🧋🌸

  • اونو برای من خوندم

  • متاسفانه:)

    • حتما لیاقتتو نداشت :)

    • دوسش دارم ولی نمیدونه:/
      فک کنم دوست صمیمیمو دوست داره:)

    • ناراحت نباش این عشقا به هیچ جایی نمیرسن 👌🏻 نمونش : بیا تو دانشگاه ما نصف دخترا و پسرا دارن گریه میکنن میپرسم چیشده میگه قبولم نکرد 😐 ببین من کسیو ندارم چقدر راحتم 😁😐 تو هم به عنوان دوست قبولش کن اینجوری راحت تره نمونه : من و برایان 👌🏻👌🏻🥃

    • فدات
      راستش حرفات بهم انرژی داد:)
      اجی میشی؟

    • اره میشم :)
      ایزابلا ، ۱۹ ساله

    • رونیکا امسال ۱۲ سالم میشه
      خوش اجی بزرگه:)

    • تولدت مبارک باشه 💓 منم همینطور

    • مرسی خوشگلم:)
      💚

  • داشتم ولی.....🙂

  • بلی بهترین حالتم ( لوکاس و توماس افتادن به جون هم دیگه نیکلاس هم داره سعی میکنه جداشون بکنه بنجامین هم با تأسف به این سه تا نیگا می‌کنه و منی که اینقدر دارم خودمو کنترل میکنم نحندم دارم اشک میریزم « چون اگر بخندم منم میزنن منم اونا رو میزنم و کار به بیمارستان می‌کشه 🥲 یادم میاد خندم می‌ره هوا 😂💃

    • هروقت خواستی به یکی بخندی ولی نمیتونستی نگا کن تو گوشیت تا دلتت میخواد بخند اگه گفتن چته یه چیز خنده دار نشونشون بده این راهکار منه😂😂

    • 😂👌🏻 چشم حتما امتحانش میکنم دفعه بعدی که دعوا می‌کنن

  • دارم💜

  • ج چ : بههله

  • نه ندارم🗿

  • مواد دارم🌝ی مواد که جونمو میدم واسش 🌝

    • 🥺💓 واسه هم پیر سین😂🍡

    • م من میدونم آن م.و.ا.د چیست🤭…بی تی اس😌

    • بل بلی .. ولی یکی دیگه ام هس😆

    • کیه؟ 😂

    • فضولیم گرفته😂 بگو دیگه

    • عشقم😂

    • میدونستی توی آمریکا کسایی که فاصله سنی شون بیست از ۴ سال باشه ، کوچیکتر بزرگتر رو مسخره بکنه تنبیه میشه ؟ و منم ۶ سال ازت بزرگترم😐🚶🏻‍♀️🕳️🍻

    • مگه من مسخره کردم؟ 🥺😔

    • از اونجایی که تنبیه دوس دارم بکن ولی من مسخره نکردم 🌚🌹

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.