4 سال پیش 4 اسلاید 555 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (18)
  • رزی و جیسو و جین و نامجون و هوپی😭
    بمیرم براشون😭

  • نامجون لیدر هست چجوری اضافی شناخته میشه؟؟

    • منظورشون موقعیت نیست منظورشون این بوده که چه باشن چه نباشن تغییری نمیکنه:///

    • نه میدونم میگم که خب اگر نباشه بی تی اس نابود میشه بدون لیدر

  • یه سوال کوچولو کی گفته رزی مهره اضافه شناخته میشه شاید جیسو یکم اما رزی شناخته نمیشه
    البته منظور بدی ندارم ولی رزی چون ووکالیست اضلی و رقصنده کمکی هست اضافی شناخته نمیشه

  • نه‌نه‌خجالت‌نکشین‌بیاین‌کل‌اعضاروبگین😐🗿
    واقعانمیفهمم‌چرااینقدباهیونگ‌لاین‌بی‌تی‌اس‌مشکل‌دارن..🗿💔

  • ولی نه:(نامجون و جین و جیهوپ اضافه نیستن...💔اونا پایه اصلی گروهن😔💔

  • وتف

  • ᶠᵒˡˡᵒʷ =ᶠᵒˡˡᵒʷ 🐤✍🏻🍫
    ᶠᵒˡˡᵒʷ =ᶠᵒˡˡᵒʷ 🐤✍🏻🍫
    ᶠᵒˡˡᵒʷ =ᶠᵒˡˡᵒʷ 🐤✍🏻🍫
    ᶠᵒˡˡᵒʷ =ᶠᵒˡˡᵒʷ 🐤✍🏻🍫
    ᶠᵒˡˡᵒʷ =ᶠᵒˡˡᵒʷ 🐤✍🏻🍫
    ᶠᵒˡˡᵒʷ =ᶠᵒˡˡᵒʷ 🐤✍🏻🍫
    ᶠᵒˡˡᵒʷ =ᶠᵒˡˡᵒʷ 🐤✍🏻🍫
    ᶠᵒˡˡᵒʷ =ᶠᵒˡˡᵒʷ 🐤✍🏻🍫
    ᶠᵒˡˡᵒʷ =ᶠᵒˡˡᵒʷ 🐤✍🏻🍫
    ᶠᵒˡˡᵒʷ =ᶠᵒˡˡᵒʷ 🐤✍🏻🍫
    ᶠᵒˡˡᵒʷ =ᶠᵒˡˡᵒʷ 🐤✍🏻🍫

  • ):💔

  • چرا واقعن😔😐🧤🪄
    بازم بزار😊🧤🪄
    _اونچه

  • های هانی به حمایت نیاز دارم•-•🥺🍡
    میشه حمایتم کنی؟•-•🧚🏻‍♀️🍓
    معرفی اک: پر از چیزای مختلف مثل فکت ، عکس از آیدل یا صلبریتی، عکس صت از آیدل یا سلبریتی و.... حتی درخواست ها رو هم قبول میکنم •-•🥞
    میشه به کسایی ک فالوم کردن بپیوندی؟ •-•🍰
    مایل به پین؟•-•🥢🐾

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.