4 سال پیش 6 اسلاید 663 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (41)
  • یعنی تو زندگی قبلی من جیمین با من فارسی حرف میزده و ما با معلم و دوستامون اردو رفته بودیم کنسرت بی تی اس؟🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣چقدر من تو زندگی قبلیم خوش شانس بودممم

  • من یکم چال گونه و کک و مک دارم😊

  • عالی بود 😐👌🏻

  • ج‌چ‌:یکی مونده به آخری ولی شنیده بودم 😐💔

  • ج چ:همش🥲🍕عالی اجی خوشگلمممم

  • اخه چرا داداشم باید بابای من بشه اخه خداااا من شانس ندارم😐💔

    • ووویییییییی او جوجو مح حالش خوبه ؟! 🥺💜

    • اگه انقد دوسش داری بیا بردارش برای خودت😐💔🗿

    • هعییی:)
      بهتر و وح&&&شی تر از همیشس🍕💔🐛
      الان دیگه شبیه دایناسور شده تا جوجه🗿😐🍭

    • جیغغغغغغغ با جوجه مح درست حرف بزن 🥲

    • باشه جوجوی تو😐🐥
      اگه فردا صبح بیدار شدی جلوی در خونتون یه جعبه دیدی که یه پسر کوچلو توش نشسته بدون که داداش منه😐💔قابلتم نداره😔🐛
      اون وقت اگه کرم ریزی کرد دیوونه شدی دیگه من مسئولش نیستما😐😂

    • وایییییی ینی مدیونی برام نفرستی جوجومو 🥲🤌

    • اوکیه😐💔👍

    • نفرستی خودم پارت میکنم 😐💔

    • باشه باشه😐
      ولی فردا تولدشه بزار تولدش بگذره بچم خو😂🐛😔

    • عه جیغغغغغغغ تولد جوجوم مبارک 🥺💜

  • جای دست خدا؟؟
    تو زندگی بعدی یتیمم ک😐💔😂
    ینی من خواب دیدم فردوسی داره موج سواری می‌کنه هم؟!😐😐😂

  • اه نمیخواستم عمرم زیاد بشه(بنده از عمر زیاد لذت نمیبره😐)
    منکه برادر ندارم پس تو زندگی بعدی هم احتمالا پدر ندارم😐
    پس یعنی من تو زندگی قبلیم یه ماهی مرکب دیدم و ناخوداگاه بهش دست زدم و جیغ کشیدم🤦(ایشون فوبیای ماهی مرکب و هشت پا داره)
    خدا صورت دوست رومخ و بی ادبم رو لمس کرده😐😐

  • ج چ : چال لپ چون خودم چال لپ دارم😅😅

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.