5 اسلاید صحیح/غلط توسط: Victor انتشار: 2 سال پیش 14 مرتبه انجام شده گزارش ذخیره در مورد علاقه ها افزودن به لیست

بچه ها لطقت برای خوشحالی منم که شده تا آخر برین که بازدیدتون ثبت بشه😢😢😢تازه چالش هم داریم تهش🙂🙂



لینک کوتاه

توجه!

محتوای ارائه شده در این سایت توسط کاربران تولید می شود و تستچی نقشی در تهیه محتوا ندارد بنابراین نمایش این محتوا به منزله تایید یا درستی آن نیست. مسئولیت محتوای درج شده بر عهده کاربر سازنده آن می باشد.

  • جهت اطلاع از قوانین و شرایط استفاده از سایت تستچی اینجا را ببینید.
  • اگر محتوای این صفحه را نامناسب یا مغایر با قوانین کشور تلقی می نمایید می توانید آن را گزارش کنید.

سایر تست های سازنده

نظرات بازدیدکنندگان (11)
  • imageMahi
    رامن ناروتو هستم!

    ج.چ:اشتباهی به معلمم پیام دادم :خنگول جواب امتحان رو بده تا مدت ها معلمم میگفت:خنگول بیا سوال حل کن

  • صفحه ۱۰ آخر:
    .£از کجا میدونی؟ €مثلا پدرش با ق.ت.ل ع.ا.م به قدرت رسید اگه یادت بیاد.حرفاشون منو یاد پیرمرد انداخت.ت.و.ط.ئ.ه؟پس که اینطور.دستام از خشم مشت شده بود.حالا که دلیل مرگ خانوادم رو فهمیدم.نمیزارم خونشون پایمال شه.اون فرمانروای عوضی رو میفرستمش به ج.ه.ن.م........

  • صفحه ۸:
    فردا⬅بعد از صبحانه از پیش پیرمرد رفتم.جایی رو نداشتم که برم.پس تصمیم گرفتم که به شهر بعدی برم.بعد دو روز به شهر بعدی رسیدم.به رستوران رفتم و با پولایی که اون پیرمرد به من داده بود غذا سفارش دادم.میز بغلی من داشتن درباره چیزی حرف میزدن.(اولی€ دومی£)€موافقی که جی میگم مگه نه؟

  • صفحه ۷:
    ×اوه من.......ماهی میخورم.%خوبه خوبه.خوش اشتها هم هستی.بیا بریم یکم ماهی بگیریم.×چشم.ما به رودخونه رفتیم و ماهی گرفتیم.ماهی رو سرخ کردیم و خوردیم.خیلی خوشمزه شده بود اما همش یاد پدرم میفتادم.شب موقع خواب با اینکه پیرمرده گفته بود که به این چیزا فکر نکنم ولی نتونستم حرفاش رو فراموش کنم.

  • صفحه ۶:
    %مطمئنی پسر؟اونا چطور میتونستن به این راحتی بعد از اون شکست مصیبت بارشون به این راحتی وارد مرز های ما بشن و به ما حمله کنن.به نظر تو این یه ت.و.ط.ئ.ه نیست؟ ×ت.و.ط.ئ.ه؟ %منظورم اینه که کسی از عمد اونا رو راهنمایی کرده باشه.ولش کن پسر.چرت زیاد گفتم.داره شب میشه ها شام چی میخوری؟

  • صفحه ۴:
    امشب رو اینجا بمون و فردا هرجا که خواستی برو.کمی فکر کردم و بعدش گفتم×باشه.ممنون.(پیرمرد%)%خواهش میکنم.پسرم.پیرمرد منو به خونش راهنمایی کرد.اونجا یه اسب خیلی زیبا دیدم.ازش پرسیدم×این حیوان جادویی توعه؟ %آره.تعجب کردی؟ ×چقدر زیباست.%ممنون پسرم.بیا تو پسرم بیا تو.رفتم تو خونه.

  • صفحه ۳:
    گفت:نگران نباش.جای تو دفنشون کردم.×ممنون.گفت:خواهش میکنم پسرم.مهم اینه که حالا میخوای چیکار کنی؟
    ×نمیدونم.گفت:به نظرم زندگی جدیدی رو شروع کن.میخوای پیش من بمونی؟ ×نه ممنون.گفت:اما پسر بچه‌ای مثل تو چطور میخواد که از پس خودش بر بیاد.×نگران من نباش.من خودم بلدم از پس خودم بر بیام.گفت:درک میکنم

  • صفحه ۲:
    به اول روستا که رسیدم خونه های نیمه سوخته و ا‌.ج.س‌.ا.د مردم روستا رو میدیدم.مردمی رو میدیدم که بالا سر خانواده هاشون زار میزنن و گریه میکنن.دویدم به سمت خونمون.توی راه پیرمردی رو دیدم.ازم پرسید:کجا میری بچه جون؟×میرم خونه.پیش.....پی...... گفت:اشکالی نداره پسرم.و من رو در آغوشش کشید.

  • صفحه ۱:

    دو روز بعد⬅از زبان دیوید:دوست نداشتم اما مجبور بودم.دلم نمیخواست که با اون صحنه ها مواجه بشم ولی باید برمیگشتم چون اونجا محل تولد منه.تازه متوجه شدم که اشک داره عین قطرات بارون از صورتم به سمت زمین میچکه.(*واو😍😍)پیتر روی دوشم بود و منم قدم زنان به سوی روستا میرفتم.

  • imageЛинн
    ᵀʰⁱˢ ᵘˢᵉʳ ⁱˢ ᵍʳⁱᵉᵛⁱⁿᵍ

    ج.چ : خونمون مهمون اومده بود و شب وقت خواب یه زنبور رفت تو شلوارم. شلوارم ازین تنگا بود و منم از ترسم شلوارمو کشیدم پایین 😬. تازه یادم اومد مهمون داریم🥴. خداروشکر خودشون باحیا بودن نگا نکردن😬🥴. تستت عالی بود👌❤️

    • خداییش مهمان با حیا کم پیدا میشه😂😂😂😂
      تنکس عزیزم😘😘😘😘

برای ثبت نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید.