10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
فالو:بک•-•🧸✨
فالو:بک•-•🕶🧤
فالو:بک•-•🍶🎀
فالو:بک•-•🧊🫧
فالو:بک•-•🥢✨
༺༻༺༻
میشپینکنی^^؟🧤
فالو:بک^^♡🌸
پین؟:]
خیلی عمیق و گشنگ بود(از عمد قشنگ رو گشنگ نوشتم(=)💞🥲😔
من کلا در کنار د.ی.و.و.ن.ه بودنم خیلی فلسفیم😐☕
🥲🥲🥲🥲🤣
فالویی بفالو💖✨
:)
چون نظرمو بعد دوسال تونستی راجع به کیل عوض کنی لایک میکنم 😐☕
راستی....منم شخصیت های منفی(اکثرشون😐) رو خیلی دوست دارم بدلیل اینکه گذشته سختی داشتن و با وجود همون گذشته سخت خیلی خوب برای زندگیشون جنگیدن و زنده موندن:)
:)
:)))))))))
جات خالی همین الان داشتم غیبت کیل رو میکردم 😐☕(گفتم حتی اندازه چ...مثقال(با دانسته خود پر کنید😐😐) ازش خوشم نمیاد😐☕و نخواهد آمد😐☕)
ولی همین که یکم ازش گفتی...میشه گفت دلم سوخت براش=)ووووو خوووو هنوزم بدم میاد ولی بنظر میاد همو چ...مثقالم ازش خوشم اومد😐☕
چرا کامنتم منتشر نشد؟ چیز بدی نگفته بودم کهههههههههههه
تستچی خ..ل شده 😐☕
اونکه صددرصد😐☕
حالا یه بار دیگه مینویسم ببینم منتشر میشه یا نه«حالا فهمیدی چرا اونقدر دی...نه ی(خودت جاخالی را پر کن😐) اون کله گوجه ای(کیل) بودم؟(البته الان داره بدجور میره رو اعصا...بم، دارم ازش متن....فر میشم😐☕
حالا یه بار دیگه مینویسم ببینم منتشر میشه یا نه«حالا فهمیدی چرا اونقدر دی...نه ی(خودت جاخالی را پر کن😐) اون کله گوجه ای(کیل) بودم؟(البته الان داره بدجور میره رو اعصا...بم، دارم ازش متن....فر میشم😐☕
هوووووم طبیعیه😐☕*وی حرفی ندارد که بزند😐☕*
عر عالی
مرسی:)❤️
اسکرل و بلراک بد نیستن فقط از دست آدما عصبانین:)
حق دارن ما جهانی که اونا با زحمت ساخته بودن خراب کردیم:)
خیلیییی موافقم
حق خواهرم و کاملا موافقم:`)
خیلی زیبا بود و تاثیرگذار😐
منم بخاطر همین چیزا از چویا انقدر خوشم میاد 🥺
چویا خیلییییی گوناه داره 🥲
منم اتفاقا ازش خوشم میاد 😐☕
چویا عشقه🖤