6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اهنگ هر بار این درو ماکان بند هم خیلی ترند بوود😹💗عاولی:]]]
من هفتمم ، توی کلاس ما چهار دسته هستن یک اونایی ک میان بالا اهنگ میخونن . دو اونایی که همخانی میکنن با خاننده .. سه اونایی که میرقصن . چهار اونایی که دست میزنن یا میزنن روی میز جهت ریتم دار شدن اهنگ 😂 من خودم نوع چهارم هستم ولی با این حال خیلی مثبت و درس خونم 😂
من نوع اولم😂💔
3 را تو مدرسه ی ما میخونن هنوز زنگ تفریحا😹
کلاس اولیا فکر میکنن د.ی.وونه ایم😹(شیشمم)
ما زنگ ورزش باهاش پارتی میگیرم😂😐
ی بارم حواسمون نبود مامانای کلاس اولا تو حیاط بود جلو اونا خوندیم 😐💔 ( منم شیشمم)
اسلاید 1و2
خیلی حققققق
ما بچه هامون تومدرسه این دوتا اهنگو خیلی می خوندن
تازه تغیرشم میدادن
اهنگ جلتمن تغیرش داده بودیم میخوندیم
اقمون جلتمنه جلتمنههه بعد اسم معلمون رو میگفیتم عشق منه عشق منههههه 😂😂😂😂💃🏻
واییی ماهم😂😐
😁😂😂
جر عالی بود
😹🧡