سلوم..اومد ام..خش اومد ام.. (زبان چینی سنتی هه) معمولی هه نتیجه چالش هست..
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلوم..اومد ام..خش اومد ام.. (زبان چینی سنتی هه) معمولی هه نتیجه چالش هست..
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
تعداد پاسخ صحیح6
تعداد پاسخ غلط4
حیح ول من فک میکردم ۵ تا درست داشته باشم😔💕
بیش تر تمرین بک ان زبان چینی رو👩🦼
خعلی علاقه ندارم به چینی چون سخته نوشتنش و فعلا مشغول اینگلسی و کره ای و ژاپنی هستم😔💕
ولی چمش😔💕
باش😹
مرس❤️😹
صفر درصد🚶♀️😂
افرین👩🦼😹
😂🚶♀️
گاددددددددد من چیم شده؟چر نتیجه رو درست ننوشتم🚬👩🦼
یه سوال مسحره بپرسم؟😐
بک ینی چی😐
ببخشید من از فضا اومدم 😐
یعنی فالوو کن یه سوال از مریخ اومدی یا مشتری به دل نگیری😂😂
پس که اینطور...😐
مریخ 😐😂
فالوم کن بک میدم 💓🩰
بک بده...
بک
فالوم کن بک میدم 💓🩰
انفالوویی بک بده
انفالوویی بک بده