سلام به همه من النام و ۲/۵ ساله کیپاپرم امروز قراره درباره گروه جدید و اعضاشون حرف بزنم
اسم گروه IVE یا ایو هستش ! اسم فندوم دایو یا DIVE هست!که منی یکی از اونام این گروه جدید دختر کمپانی استار شیپه! کمپانی استار شیپ با این گروه گل کاشته و همچنین این گروه با اهنگاش! اولین سینگل یا اهنگ دبیو این گروه Elevan یا 11 عه! این گروه ۶ تا عضو داره که دوتا از این دخترا عضو سابق گروه izone بودند! اسم پیجشون : ivestarship اینم عگس گروههه
ایشون آن یوجین و لیدر قشنگمونه! یوجین یکی از عضوای سابق ایزوان بوده که میدونین ایزوان دیسبند شده🤧 آن یوجین لیدر و ووکالیست گروهه و متولد ۱ سپتامبر ۲۰۰۳ هست و در حال حاضر داره وارد ۱۹ سالگیش میشه ملیتش کره ایه و قدش ۱۷۲ عه ماشالاا اون همچنین یه خواهر بزرگتر از خودش داره که ۲۲-۲۳ سالشه دوست صمیمیش جیهون از فرامیس ناینه! و مدت کاراموزیش ۱ سال و ۴ ماهه! تایپشم infpعه
عضو دوم کیم گائول هستش! گائول رپر گروهه و کره ایه! متولد ۲۴ سپتامبر ۲۰۰۲ و و داره وارد ۱۸ سالگیش میشه قدش ۱۶۶ عه و تایپش istj هست رنگ مورد علاقش صورتیه و اینچئونیه!
عضو سوم وونیونگه ! وونیونگ هم همراه یوجین عضو ایزوان بوده جونگ وونیونگ دورگه ی تایوان و کره ست و قدش ۱۷۳ هست ماشلااا اون متولد ۳۱ اگوست ۲۰۰۴ هستش و داره وارد ۱۸ سالگی میشه و یه خواهر ۲۱ ساله هم داره
عضو چهارم لیزه! لیز یا همون کیم جیوون وکالیسته و کره ایه اون متولد ۲۱ نوامبر ۲۰۰۴ و ۱۸ سالشه قدش هم ۱۶۹ عه یه برادر بزرگتر داره و تایپش مثل من istp عه
عضو پنجم ری هست نائویی ری متولد ۲ فوریه ۲۰۰۴ در ناگویای ژاپن هست و یه کارات و وانسه! قدش ۱۶۹ عه و رپر و وکالیسته همچنین نقاشیشم عالیه
عضو اخر لیسوعه! لیسو یا همون لی هیون سو هم متولد ۲۱ فوریه ۲۰۰۷ در گیونگی دو کرست در حال حاضر ۱۴ سالشه و مکنمونههه همچنین ووکالیستم هست Enfp عه و قدش ۱۷۰ عه اون یه خواهر کوچکتر هم داره! خب بجه ها امیدوارم براتون مفید بوده باشهههه من ک خودم فنشونمم
ولی ۱۴ تا ۲۱ فاصله سنی زیادیه
بیبیزم الان اینطوریه
ولی اطلاعاتت مشکل داشت من قدو زدم یچیز دیگه بود
ری خودش مثل نقاشیه
ولی وونیونگ ... عاخیییی
۱۴ سال و قد ۱۷۰؟؟؟
الان که ۱۸ سالشهههه
فکر کنم دیگه دایو شدممم با وجود هیت ها ازشون وایب خوبی میگیرمم
بایسم وونیونگه باس رکرم یوجین لایق یه خوش آمد گویی نیستم؟✨️🥹✋🏻
دارم دایو میشمارم 🤏🏻🥺😂و همزمان استی
واییی ری مث من کاراته🥹✨
هی;تولدتمبارک))باآرزویبهترینها.
مرسییی عزیزمم✨️💕
سلامم ^^❤
تولدت مبارک باشهه ^^💕
امیدوارم به همه ی ارزوهای قشنگت برسیی ^^❤
مرسی قشنگمم💖
مرسی قشنگمم💖
❤❤❤
و همین گروه کل فندوما رو به جنگ جهانی کیپاپ وارد کرد
وونیونگ قشنگم
چرا تایپش ننوشتی
اوکی میزارم
سلام کیوتم 💜🌸
اینجا کمپانی J-K هست💖🌸
این کمپانی اصلا به کاراموزاش
سخت نمیگیره💜🌸
و راحت دبیو میکنید 💖🌸
خوشحال میشم تو هم عضو
این کمپانی شی💜🌸
اگه میخوای عضو شی به
تست کاراموز پذیریم سر بزن 💖🌸
مطمئن باش معروف میشی💜🌸
ببخشید بابت کامنت اگه خواستی
کامنتم رو پاک کن اما بهم هیت نده 😔
هیت دادن نداره😁