منم یه ادمم و حق زندگی دارم(دخترا)
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
منم یه ادمم و حق زندگی دارم(دخترا)
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
حیححح حقق🙂💔
حیح منم یه ادمم😐💔 خیلی لوسم میدونم😐💔
همه مون حق داریم زندگی کنیم همه مون حق داریم خوشحال باشیم
ولی کیه ک درک کنه مارو 😑💔
لطفا فالوم کن چون فالوت کردم
واقعا حق داری
مرسی کیوتم:)
کاملا درسته 💜💕
💔🖤... تنکیو
ححححق
💔🖤.... تنکیو
ادمین پینم کول🐛😐
بوس به کلت🐛😐
زیر ۱ دقیقه بک مدم قول🐛😐
البت اگ آن باشم🐛😐
فالو=بک🐛😐
فالو=بک🐛😐
فالو=بک🐛😐
فالو=بک🐛😐
فالو=بک🐛😐
فالو=بک🐛😐
فالو=بک🐛😐
فالو=بک🐛😐
فالو=بک🐛😐
فالو=بک🐛😐
فالو=بک🐛😐
فالو=بک🐛😐
فالو=بک🐛😐
فالو=بک🐛😐
فالو=بک🐛😐
فالو=بک🐛😐
فالو=بک🐛😐
فالو=بک🐛😐
اوکی فالوی😐
fallow: Fallow🐅💜
fallow:fallow👩🏻🦯🗿
تا هزار تایی نشویم اروم نمیگیگیریم:)✋🏻💜
سرما خوردم ولی سعی میکنم سریع بک بدم پس انفالو نکن بیب:)💙💙
فالویی کایوتم بفالووو
💔💔💔 ...
💔💔💔🖤🖤🖤.....