4 سال پیش 10 اسلاید 1,513 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (62)
  • و منی که تا حالا تو عمرم خواب سم ندیدم و فقط و فقط خوابای ات.کی میبینم😔😂
    آخه خیلیم ات.کین😔😭😂

  • خواب دیدم تو مشهد بودم در حرم جیمین شوگا لباس آخوندا رو پوشیدن برام کالسکه خریدن/:

  • یه بار خواب دیدم زنگ کلاس خورد رفتیم کلاس دیدم نامجون معلم جدیدمونه موقع درسش داشتم حرف میزدم که یهو با یه دمپایی زد تو سرم😐😂

  • من یبار خواب دیدم با مامان بابام رفتیم یه هتل بعد اونجا بی تی اس ازمون پذیرایی میکردن بعد من از هتل رفتم بیرون دیدم همچی محوه🗿

  • من دیشب خواب دیدم با یه دختره که الان یادم نمیاد کی رفتیم تو یه بازی بعد اونجا باید ما قایم بشین اعضا بی تی اس پیدامون کنن بعد من تو تابوت قایم شده بودم🗿

  • معين و جیمین🤣🤣🤣🤣

    • من می خواستم همین رو بگم😂😂😭

  • خواب دوست من از همش سمی تر بود یعنی نگم برات 😂 خوابش از شوگا بود

  • یکی بیاد منو خاک کنه من مردم😂😂😂

  • یبار خواب دیدم بی تی اس میخوان بیان ایران من رفتم رو دفتر اسم اعضا با کلی تزیین بنویسم (نمیدونم فازم چی بود 😐) و اومدن ایران و تو مشهد کنسرت گزاشتن منم رفتم بعضیا ارمی بمب داشتن بعضیای دیگم تابلو داشتن یکی رو تابلوش نوشته بود ایست 😐 منم فقط گوشیم دستم بود 😐👌

  • با اینکه آرمی نیستم ولی چه خوابای سمییی😹. خودمم خواب میبینم با گوست رایلی میرم آدم میکشم😹حتی وسط جنگ تو یه جعبه خواهر کوچیکم که 3 سالشه رو پیدا میکنم😹اونم هی میگه گوشیتو بده من بازی کنم😹.

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.