اول از باید بگم قصد توهین به کسی و ندارم...😐تست رو ساختم که کمی بخندیم پس بیخود گزارش ندید لطفا😁🍓
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اول از باید بگم قصد توهین به کسی و ندارم...😐تست رو ساختم که کمی بخندیم پس بیخود گزارش ندید لطفا😁🍓
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
یه بنده خدایی هست کوک پلو... اسم اونم خیلی خوبه😂
پشمام خیلی حق بود 😂😂
حس بدی گرفتم
اخرین کامنت برای یک سال پیشه
اسم من سمه؟🤨
بله.😃اسم پیجت عالیهههه
فقط از من انتظار چایی نداشته باشینا!🤨🤨😂😂
😅😂
من یه ارمی همه فن هریفم ولی دیگه اخه اینقد بی تی اس پرست من کیپاپرم😐🤲
آفرین به تو!
💜🙂
یه سوال چرا اسمت دزد پروفایله؟ 😐
چون پروفایل دوستاشو میدزدیده!😂
ارمیم ولی هیچ وقت به خودم اجازه ندادم که به کسی هیت بدم بی تی اس اینو بهمون یاد نداد
:)
عاشقههههههه پروفتم
خود شیرین تستچی: گزارشش :|
ممد: اووو یه تست توپ برا پاکیدن :|
من: عه چ جالب ممد بیا بریم شیر موز بخوریم میدونستی کاهو سه تا برگ برا مغز خوبه میدونستی آناناس زرده میدونستی ..... :|
بچه ها من یکی از بهترین دوست های دزد پروفایلم و هم دستش هم هستم😐💅
بل درسته😃🤝🗿
دسته دوم مثل خودم :/
😃🤝
سلام بدی خانم چه خبرا ؟ XD