4 سال پیش 4 اسلاید 131 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (54)
  • یه سوال اگه اونجا کسی رو ب.ک.ش.ی.م تو دنیای واقعی هم م.ی.م.ی.ر.ه؟

  • صید یسوال میتونیم کاری کنیم که برنگردیم؟ یعنی از عمد بمونیم اونجا...

    • اره میشه میتوکی پرما شیفت کنی برو سرچ کن راجبش یاد بگیر
      ولی پیشنهاد نمی‌کنم چون دلت برا این دتیا تنگ میشه

  • من تاحالا شیفت کردم و رفتم کره حتما انجام بدین واقعی هست البته باید باور داشته باشید تا بتونید برید 💙💙💙💙

    • واوووو...امیدوارم منم موفق شم😂😂😂😂

  • ✨🌝امتحان کردم .موفقیت امیز بود

  • میشه دوتامون یه نقش داشته باشیم
    ببخشید که انقدر سوال پرسیدم

    • اره ولی اونجوری بایو جدا شیفت کنین چون فک نکنم تو شیفت گروهی بشه یه ششخصیت بود.

    • مممنون

    • اره من کلا همچین قصدی ندارم فقط کنجکاویم گل کرده بود

  • ببخشید خیلی سوال میپرسم ولی
    برادر من میخواد تو ی انمیشن فوتبال رباتی که حالا نمیدونم میشناسی یا نه نقش اسطوره رو بگیره اما اسطوره یک ربات بود و اسم پدر مادرش رو نمیدونیم تو اسکریپت چی بنویسه
    و اینکه من اگه با برادرم همزمان انجام بدم باهم وارد به انمیشن میشیم و همو میبینیم؟

    • نه مسکلی نداره.اره میشناسم.نه باید اول شیفت کنی و وقتی حرفه ای شدی میتونی گروهی شیفت کنی الی خب اون بار حرفه ایاس الا اگه خواستی شیفت مربوط به اونو میزارم چون یکم فرق داره و سخت تره.برا اون یه چیزی خس به اسم وی ار که حالا بعدا راجب اونم توضیح میدن ولی اول تمرین کنی و اگه موفق شدین و حرفه ای شدین اکنو انجام بدین.نه باید مکان هاتون یکی باشه و شیفت گروهی انجام بدین.

    • اها مرسی

  • ممنون همه نگرانی هام رفت ❤♥

  • Hi🛍•-•
    هانی میدونستی مدلینگم؟ 🏜🗽•-•
    کمپانی S_D 🪅🌸 دوس دارم طرفدار داشتح باشم🍦•-• طرفدارم میشی؟ 🍨🗽 •-•
    طرفدارم بشی فالوت میکنن و به تست اخرت سر میزنم🎠🎡🦩•-•
    ___________√
    صاری بابت تبلیغ•-•🧤🌸 پین شم؟ 🙇‍♀️🍨•-•

  • مشخصات چهره کسی که میخوایم باشیم رو بنویسیم
    ۴_احتمال مرگ در اونجا وجود داره اما حتی اکه بمیریم برمیگردیم؟

  • وای واقعا مرسی خیلی واضح توضیح دادی بقیه طوری بودن که به تمام سلول هات استرس وارد میکردن
    فقط چندتا تا سوال برام پیش امد
    ۱_میتونیم به جای کارتون به یک کشور سفر کنیم؟
    ۲_اونحا بقیه هم مارو میبنن
    ۳_توی اسکریپت فقط اسمو و فامیل و اسم و فامیل مادر پدر کارکتری که میخوایم باشیم و مشخصات ادامه کامنت بعد

    • خواهششششش.
      دراکو از من با تجربه تره که جواب داد دی😂😅گه
      فعلا اسکرپیت ننیس چون من تو چن تا سایت کلییییییی نکته پیدا کردم تو تست بعدی اونارو میگم کهوافعاکمک میگنت

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.