سلام
20 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من زمانی کهتازه اول ابتدایی بودم گفته بودن که میخوایم بوفه بیاریم مدرسه الانم که پنجمم هنوز هیچی به هیچی کسایی که نمیتونن از خونشون خوراکی بیارن به عر دلیلی تو مدرسه گشنگی میکشن زنگمونم که اصن اونقدری نیس که وقت بازی داشته باشیم معلممونم نمیزاره وسط کلاس بریم سرویس میگف زنگ تفریح میرفتی زنگمونم 5 دی
تو مدرسه ایران همه حق دارن هم رو قضاوت کنن 💔
دوست بیچاره من به خاطر اینکه یکی از بچه ها بهش گفت تو زشتی ماسکش رو نمیاره و همیشه تنها غذا میخوره 🥺
اخی🥺☹️
عالی بود لایک -💔
مرسی
چهارمم بهمون میگفتن تو ژاپن خدشون مدرسه رو تمیز میکنن شما هم باید خدتون حیاط مدرسه رو جارو کنین🥲😐
🥲🥲
اینقدر حق بود گریم گرفت😢💔
نمیدونم چرا هنوز دارن بچه به دنیا میارن
همه ماها زجر این دنیا رو کشیدیم
میخایم یکی دیگه رو هم قربانی کنیم؟
😭😭
خیلی موافقم 💕
💓
اگه بهمون غذای مجانی بدنم بد مزس😐مدرسه من وقتی سال های اول ابتدایی بودم گفتن فردا آش دوغ میپزیم فرداش رفتیم دیدیم پولیه🥲
وای😐😢
اره بخدا موافقم
💜
💜
👏🏻👏🏻👏🏻
♥♥
💜