ناظر جون تمام قوانین رو رعایت کردم لطفا منتشر کن و ستاره کم نده تا شخصی نشه 💖
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ناظر جون تمام قوانین رو رعایت کردم لطفا منتشر کن و ستاره کم نده تا شخصی نشه 💖
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اینو باید ب دختر خالم ک آرمیه بگم اون میگه نباید بایس داشته باشیم
حتمااا بهش بگوووو بایس یه معنی میده سولو استن یه معنی دیگه
حققق
حقققق💖
ف.ف
ف.ف
ف.ف(اگه از قبل فالوت کرده باشم تستاتو لایک میکنم)🎀
حق
حققق💖
اجی خواهر من مخالف میگه بایس داشتن یعنی یکی رو فقط دوس داری👎💖
اجی میشه توی مسابقه ام شرکت کنی؟💖
به خواهرت بگو بایس داشتن یعنی همرو دوس داری اما یکیرو کمیییی بیشتر دوس داری💖💖💖💖حتمااا فدات شرکت میکنم 💖💖💖
اره اجی بهش گفتم ولی باز قبول نکرد😂
مرسی اجی💖💖💖
منم دوتا جادوگر میخوامممم
من خودم نمیدونم چرا دوتا گرفتم 😂😂😂😂💖
من یه دوست سولو استن دارم که فقط جونگ کوک و دوست داره
منم بایسم جونگ کوکه
ولی منم همرو دوست دارم
خیلی حق بود
اجی میشی؟
اره منم بایسم کوکه اما همرو خیلییی دوس دارم 💖💖💖حتما کیوتم آیلا ۱۴ و شما ؟ 💖
منمممم
منم آرام ۱۱ 💜
خیلی حق بود عاجی
من لیا هستم پروفمو تغییر دادم امیدوارم یادت بیاد 🥲🤎
مرسییی آجیییییییی 💖واااای پروفت خیلیییی کیوته 💖مگه میشه یادم بره💖💖
حققققققق🍃
حققققق💖💖
:)
اره من مثلا بایسم جی هوپ ولی همه رو خیلی دوست دارم
اجی ملیسا هستم گوشی اجی مه ✌💜❤💖
منم آجییییی 💖💖💖💖 فالویییی💖