4 سال پیش 6 اسلاید 1,085 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (149)
  • سلام‌گایز‌ما‌هارت‌هستیم•-•🦢🌿
    زمان‌کمی‌داریم‌لطفا‌سریع‌بعمون‌رای‌بدید•-•🦋🌧️
    مراسم‌ماما‌هست‌تو‌اک‌کاربر‌🖤🔗Voilt
    ممنون‌رای‌دادید‌بگید‌فالوتون‌کنیم:]!
    مایل‌به‌پین؟•-•🥚🌸
    ---------------------------
    با‌کامنت‌مشکلی‌دارید‌حذفش‌کنید!•-•💕🌿

  • عانیونگ•-•🥪🌸
    ماʙᴇʟʟ ʟᴏᴠᴇهستیم•-•☁️🍓
    به‌فن‌های‌کیوتمون‌‌ʙᴇᴀᴜᴛʏمیگیم•-•🌟💞
    تشکیل‌شده‌عز‌⁷ممبر•-•🥢🍶
    چو•-•🍪🥟
    یوری•-•☔⛅
    لیلی•-•🎀🥤
    لیا•-•☁️🍋
    امی•-•🍶🎈
    میا•-•🥪🌸
    جسیکا•-•🧚🏻‍♀️☁️
    به‌خانواده‌ʙᴇᴀᴜᴛʏ‌میپیوندی؟
    ________
    ساری‌بابت‌تبلیغ‌ناراحت‌شدی‌پاک‌کن‌ولی‌هیت‌نده•-•🌸🦋
    میشه‌پین‌کنی؟•-•💮☄️

  • عانیونگ^^🫶🦩
    ما نیچر هستیمـ به معنی طبیعت•-•🦩🌸
    گروه ما از ۷ عضو فوق العاده و کیوت تشکیل شده :
    『مینا ⊹ ایصول ⊹ چو ⊹ هانول ⊹ هیونبین ⊹ لیا ⊹ میصو』
    ما به فنامون میگیم فلاور ، فلاور میشی کیوتم ؟¿🥹🦩🌸
    ꒷︶꒷꒥꒷‧˚꒷︶꒷꒥꒷‧🪷˚꒷︶꒷꒥꒷‧˚꒷︶꒷꒥꒷‧˚
    ادمین اگه از تبلیغ خوشت نمیاد ، حذفش کن•-•🥢

  • صل‌عانجلم^^🎶🌸
    امیدوارم‌حالت‌گود‌باشه:)🍪🌸
    من‌ینی‌یونی‌ب‌حمایتت‌احتیاج‌درم!🍧🌸
    من‌یه‌صولولیسم‌اسمم:
    [𝒴𝑜𝓃𝓋𝑜𝑜•-•🍉💕‌‌]
    عستش•-•🍓🌸
    تازه‌دبیو‌کردم‌تو‌کم-پانی  𝚈𝚃•-•🍰‌ 🍫🌸
    ب‌فندومم‌میگم‌نورلند♡🐾🌸
    خوشحال‌موشم‌نورلندم‌بشیح-!🎀🌸
    لاوم‌فنم‌میشی؟!🦋🌸
    ____•____•____•____•____•
    ساری‌بابت‌تبلیغ

  • * و ی دارد شمشیر دچیتا اش را بر می‌دارد *

  • ی بارم یکیشون میخواس کوکو بزنه🥲💔

  • ی

  • دلم میخواد به 18 روش سامورایی منجیر رو نصفش کنمممم

  • منیجر**********************😐

  • اگه جانگ کوک الان بود....تیکه پارش میکرد😎👌
    هققققق....کوکیم اونموقع بانی ای بیش نبود💔😿
    بمیرم براششششش😭
    فقط اون منیجرو میخوام تجزیش کنمممم😐

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.