ناظرلطفاتاییدکنوشخصینکنممنون
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ناظرلطفاتاییدکنوشخصینکنممنون
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
پس اگه جیسو موهاش قهوه ایه کپی کردم
خب اینجا یجوریایی میشه گفت حق با توایسه چرا؟
۱_ وقتی نایون مدل لباسش مث جنی بود بلانکا تاکسیک بازی دراوردن پس میشه گفت هر عکسی یه عکسل العمل داره
۲_بلینکز شروع به هیت دادن کرد با این هشتکا درصورتی که وانس به بپ هیت نداد
شایددوستدارنیاخودکمپانیازشونخواسته!!!
بعدشمفقطساناموهاشواینطوریرنگکردهکهمیگنازشکپیکرده؟؟[نانسیوچهیونگولیساو....]
قسطه.تدادنندارموفندومایاصلیموانسوبلینکن:)
آرهایناهمشبهخواسنکمپانیه
*ت
اهم
نظر من اینه که جنب که خودش نارنجی نکرده و مدیر برنامه ها براشون انتخا میکنن بعد یعنی من دختر داییم موهاش زرده منم بعدا موهام رو زرد کنم از اون تقلید کردم ؟ چه ربطی داری ؟ مثل اینه بگیم جنی از یجی ایتزی تقلید کرده موهاشون قهوه ای کرده نارنجی هم یه رنگه مثل قهوه ای 😑
دقیقا یا لیسا و رزی صورتی کردن از روی ساکورا کپی کردن ؟
جویی آبی کرده از تهیونگ کپی کرده ؟
و هزاران دلیل دیگه ...
مدیر برنامه ها انتخاب میکنن ولی آخرش آیدل ها هیت میگیرن
آره
دقت کردید که طرح لباس سانا ایرانی بودددد؟
آره