4 سال پیش 5 اسلاید 382 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (17)
  • ب 8 دارلینگ کیوت جهت 310 شدن نیاز دارم🪐💗 •-•
    ب 8 دارلینگ کیوت جهت 310 شدن نیاز دارم🪐💗 •-•
    ب 8 دارلینگ کیوت جهت 310 شدن نیاز دارم🪐💗 •-•
    ب 8 دارلینگ کیوت جهت 310 شدن نیاز دارم🪐💗 •-•
    ب 8 دارلینگ کیوت جهت 310 شدن نیاز دارم🪐💗 •-•
    __________________
    نایص بیب🪐💗 •-•

  • سلام‌گایز‌ما‌هارت‌هستیم•-•🦢🌿
    زمان‌کمی‌داریم‌لطفا‌سریع‌بعمون‌رای‌بدید•-•🦋🌧️
    مراسم‌ماما‌هست‌تو‌اک‌کاربر‌🖤🔗Voilt
    ممنون‌رای‌دادید‌بگید‌فالوتون‌کنیم:]!
    مایل‌به‌پین؟•-•🥚🌸
    ---------------------------
    با‌کامنت‌مشکلی‌دارید‌حذفش‌کنید!•-•💕🌿

  • سلام کیوت 💖
    من به چند تا فرشته برای هزار تایی شدن نیاز دارم 💜میتونی کمکم کنی ؟
    میشه پین شم کیوت ؟📍💖💜
    اگه ناراحت شدی میتونی کامنتم رو پاک کنی 💖

  • هیچ میدونستی تستای بی‌محتوا‌ و آیدل و کمپانی فضای تستچیو پر مکنه لطفا از اینا نساز:آیدال_کمپانی_تستای بی‌محتوا......همه جا تو کامنت پره همش از کمپانی👊🏿❤️:-\نساز لطفا '' '' '' '' 'بس کنین::::به ممد بگین لطفاااا
    #ما_از_کمپانی ها خسته شدیم!
    این خبر رو پخش کن
    ما متحدیم تا نابود کنیمشون
    توروخدا پین شهه

    • خیلیا دوست دارن توی کمپانی ها دبیو کنن به تو چه؟

  • انیونگ❤
    ما 𝐁𝐀𝐍𝐀 𝐁𝐀𝐘𝐄𝐒 هستیم 💞
    ما به فن هامون میگیم𝐵𝒜𝒩𝐸𝑀𝐼𝒴 😇
    این گروه از چهار عضو کایوت ساخته شده❣
    یونا🥞
    لانا🥐
    لیا🍫
    کارینا
    ما فنامون رو خیلی دوست داریم💕
    یه بانمی میشی؟❤
    اگه نمیشی دنبالمون کن دنبالت میکنیم❣

  • آیا به دنبال راهی برای درو کردن پشمان خود هستید؟ 😐😷💔 آیا پشم هایتان نمیریزد؟ اصلا نگران نباشید راه را درست آمده اید😆 فقط کافیست به پست های ما سری بزنید و در همان لحظه اپیلاسیون شوید😵 صدرصد تضمینی با تاییدیه وزارت بهداشت 😂😐💕

  • من قلبم زیادی پاکه ولی عقلم زیادی مسمومه 😂🩴

  • ناظرا لطفا ۲ تا تستم که تو صف بررسیه منتشر کنید از صبحه تو صفه🙁
    یکیش توانایی های تو نامحدوده
    و یکی هم ما تسلیم نمیشیم چون که....
    ناظره خیلی کم کار شدن😐
    اگه تست ها رو بررسی نکنید از ناظری حذف میشید.

    انشالله ناظری که پیام من رو دیده و تستام رو بررسی نکرده اکش بپره😐✌

    • آره منم یه داستانم ۵_۶ روزه تو بررسیه اون یکی هم ۲_۳ روز تازه هزار بارم پاک کردم دوباره گذاشتم ولی ناظر ها اصلا منتشر نمیکنن احتمالا برای حضوری شدن مدارسه☹️

  • فالویی بفالو

  • حرفاشون باید با طلا نوشت
    مرسی بابت تست خوبت☺️🥺

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.