4 سال پیش 10 اسلاید 304 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (16)
  • شتتتت😹😹😹جچ: جعبه کمک اولیه میخوای؟ قراره صدمه ببینی😐🗿

  • من تهیونگ

  • I am ot7 😍💜

  • یعمی هیچ کدومتون نتونستین یکیرو انتخاب کنین😂😂😂😂😂😂نکه خودت تونستی😐😐😂😂😂

  • چ هردو کراشامممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

  • هردوشون عشقن❤❤❤❤😘😘😘😘😘😘😘😍😍😍😍😍😍😍 🔥🔥🔥🔥🔥

  • دوتاشون فداشون

  • همش منم تازه دیروز یکی از بچه های کلاسمون اومده یه چیزه چینی نشون من میده میگه ترجمه کن😐🤲🏻خو چینی به من چه 😐کاش فرق چین و کره و ژاپن بفهمن

    • ارمون به دل میمیرم😐😐😂😂😂😂😂😂

    • فالویی بفالو وگرنه انفالو ❤️‍🔥

    • دوستا و مامان بابای من افغانی ها هم قاطیشون کردن
      یبار تو خیابون بودیم یه افغانی بود مامانم گفت ببین بی تی اس اونجاس بعد که دیدم پسره رو میخواستم مامانمو بزنم
      دوستامم میگین اینا چیه میبینی یه مشت افغانی
      این چینی مینیا

    • بابای منم یه بار بهم گفت افغانین البته افغانی ها آدم های بدی نیستن ولی همین که دارن توهین میکنن خیلی بده و اذیتمون میکنه

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.