لایک کن بیب 😔🙏😹
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
لایک کن بیب 😔🙏😹
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عانیونگ•-•🥪🌸
ماʙᴇʟʟ ʟᴏᴠᴇهستیم•-•☁️🍓
بهفنهایکیوتمونʙᴇᴀᴜᴛʏمیگیم•-•🌟💞
تشکیلشدهعز⁷ممبر•-•🥢🍶
چو•-•🍪🥟
یوری•-•☔⛅
لیلی•-•🎀🥤
لیا•-•☁️🍋
امی•-•🍶🎈
میا•-•🥪🌸
جسیکا•-•🧚🏻♀️☁️
بهخانوادهʙᴇᴀᴜᴛʏمیپیوندی؟
________
ساریبابتتبلیغناراحتشدیپاککنولیهیتنده•-•🌸🦋
میشهپینکنی؟•-•💮☄️
عانیونگ^^🦢 من میسوام
فعالیتمو تازه شروع کردم•-•🦢🌸
نیاز به حمایت نازنینت دارم^^💗
روزی دوتا تصت باحال دارم👣💗🥛
پص میشه فالوم کنی•-•🌸🐾
کمتر از 24 صاعت بک میدم🦢💗
꒷︶꒷꒥꒷‧˚꒷︶꒷꒥꒷‧🪷˚꒷︶꒷꒥꒷‧˚꒷︶꒷꒥꒷‧˚
ادمین تصت,داصتانت هم عالی بود
اگه میشه کامنتمو پین کن ^^🧜♂️🌸
اگه ازتبلیغ خوشت نمیادپاکش کن:) 🐾🌸
میشه پینم کنی؟؟🦋پلیززززز🦋
تا⁰ ⁰ ² تایی شدنم بک میدم
ꜰᴏʟʟᴏᴡ=ꜰᴏʟʟᴏᴡ
تا⁰ ⁰ ² تایی شدنم بک میدم
ꜰᴏʟʟᴏᴡ=ꜰᴏʟʟᴏᴡ
تا⁰ ⁰ ² تایی شدنم بک میدم
ꜰᴏʟʟᴏᴡ=ꜰᴏʟʟᴏᴡ
تا⁰ ⁰ ² تایی شدنم بک میدم
من ۹ سالمه ولی....
عجب رسمیه رسم زمونهههه
عیحی ۱۳ سالمه دو سه ساله میدونم
یاح یاخ
من کاکائویی شو با توت فرنگی شو هر روز با شیر میخورم تا تموم شن.لامصب با شیر مزه بهشت میده😋💸
من میدونم ولی نزدیک ده سالمه 😐 🌹 🌝 🌚
نه دوازده سالمه ولی میدونم:))
پس چرا من 10 سالمه ؟
منی ک ۱۳ سالمه و یه مدت همیشه ازینا میخوردم🗿