بخونین... ناظر لطفا منتشرش کن چیزه بدی نداره...:) اگ دوست داشین ب بقیه تستام سر بزنین:)❥︎
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
بخونین... ناظر لطفا منتشرش کن چیزه بدی نداره...:) اگ دوست داشین ب بقیه تستام سر بزنین:)❥︎
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
#حرف حق
:)
🧡
اجازه کپی هست؟
تو تستچی نمیزارم
امممم اسمه اکانتتم پایینش میزنم بخدا
اکی:)
اسم اکو بزن فقط...
زدم
حقق
:))
دقیقاااخیلیارودیدمکهاینومیکنبعدمننزدیکبودشاخدربیارم:/
ودفبخشازاجرابودددد:/
عاره🗿🗿🗿
اولن عزیزم چرا من باید این تستو تو تستای درسی ببینم😐😹😹💔و دومن ته ته که تو لایو خودش و بقیه گفتن اون بخش بازیگری بوده و گفت که اولیویا نقششو خوب بازی کرده اینا چشونه😐💔بمولا اینا ارمی نیسن
تو درسی گذاشتم منتشر شه😹💕
😐🗿😹😹💔
وقتیتوقسمتدرسیمیزاریمزودترمنتشرمیشه😂
عاووو
بعل😹
حرفات خیلی حق بود
خدایی این قضیه ی اولویا و تهیونگو خیلی بزرگ کردن
بابا چرا نمیفهمن که فقط بخشی از اجرا بوده؟
تازه من یک جا دیدم که میگن اولویا خودش نام.زد داره پس اینکه یسریا میگن تهیونگ و اولویا باهمن رو باید تموم کرد
دقیقا:)💕
درسته حق گفتی 👏
:)🌸
حق:)
:)♥️
ببین من کلا علاقه ای به گروه های خوانندگی کره ای ندارم،هیتر نیستم ولی فن هم نیستم،اما ب نظرم حرفات تاثیر گزاری خوبی داشت
ممنون🌚🌸