4 سال پیش 4 اسلاید 79 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (62)
  • همه شون بررسی میشه الان در نوبت هستید🤞

  • میگم من یه ذره دیر دیدم
    ولی میتونی با من هم مصاحبه کنی😉

  • سلام میشه با من هم مصاحبه کنید؟

  • های؟
    من در آستانه ۳۰۰ تایی شدنم مصاحبه می کنی؟

  • اینطور که از بقیه پرسیدی دوست دارم بدم پس اگه میشه با منم مصاحبه کنید🦄❄

    • بله حتما
      فعلا یه نفر جلوتونه💜

    • مشکلی نیست🌸🙃

    • دوست عزیز
      اگر پک ویژمونو میخوای باید 30 امتیاز بدی ولی 20 تا بده
      اگر پک رایگانو میخوای همین پک معمولیه خودمونه فقط تست اماده میشه و گذاشته میشه
      پک ویژه:لینک پروفایل.و انتخاب دلخواه سوالات.همچنین اخرین تستتونم لایک میکنم🧡

    • الان واریز میشه🙆‍♀️

  • نمیدونم مصاحبه چطوریه ولی خب دوست دارم🙃

  • میخواام باشمم

    • هر وقت دوست داشتی و اماده شدی بگو کیوتی❤

    • آماده ام

    • خب اول از همه اسمت و خودتو معرفی از خودت بکن و بگو چیه و معنی اسم اکانتت چیه

    • اسمم حورا است
      ۱۲ سالمه و قدم ۱۷۰ است. اتاکو و پاترهد ام. یک اکانت دیگه با اسم hawra دارم و ژاپنی دارم یاد میگیرم
      معنی اکانتم اسمم به ژاپنیه

    • سوال بعد: تا کی توی تستچی تست میزاری و در چه مورد هست؟؟

    • تا کی معلوم نیست
      تا هرووقت خسته بشم شاید یا تا وقتی مثلا دیگه اونقدر درسها زیاد شه که وقت نکنم!
      تست هام در مورد همه چیزه!
      طالع بینی! هری پاتر! انیمه! دخترها!

    • بهترین دوستت توی تستچی؟؟

    • ♡Park J♡

  • میشه با منم مصاحبه کنی؟! 🌸🦋

  • مننننن

  • انيونگ^^ميشه برى توى نظرسنجى كاربر mama و توى نظرسنجى بهترين سولوليست به اليسا راى بدى؟
    پينم كن
    اگه برنده بشم از همه حمايت ميكنم
    با منم بكن

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.