4 سال پیش 4 اسلاید 479 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (21)
  • من منتشرش کردم

  • خیلیییییییییییییی خوبببببب کشیدی 🤍
    ولی اسلاید 1 یکم دماغش بد بود
    ولی بقیه خیلییییی خوب بود چطور میگی بد شدددددد

  • خوب نبود.....افتضاح بود😐




    بابا شوخی کردم ناراحت نشو😂😂😂 خیاییییییییی قشنگ بود

  • اوممم اوکی به خودم امیدوار شدم:/😂🫂💕

    • آفرین کار خوبی میکنی 😂💖 یه نقاشی مثل اینا کشیدم از سونگهوا ... خود عکس سممییییی ... نقاشی منم سمممیییی تر ... یه چیزی شد فوری پاکش کردم 😂😂😂🤣🤣🤣💔💔💔

    • قشنگ میکشی فقط یبار تست کن ببین چجوری میشه اگه خودت بکشی کپی نکنی^_^🫂💕

    • امتحان کردم ... دااااغووووووون 😂

  • هیق:/
    من نقاشیام افتضاحه :/💔

    • سیلااااااممممم سونگهوااااااااا جونمممممممممممممممم 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖 من هویجم به زور میکشم ، نور گوشیمو تا آخر بردم و گذاشتم زیر کاغذ کشیدم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 بعد از کلی بدبختی با راپید خطوط اصلیو کشیدم 😂😂😂

  • بگو فن کدوم آیدول یا گروهی .
    کدوم بهتر بود ؟ میدونم بد کشیدم ولی کدوم بهترررررر بود ؟
    اسم فندوم شما چیه ؟
    بهترین فیلم کیدراما بنظرت کدومه ؟
    ------------------
    بی‌تی‌اس‌وبلک‌پینک🙂✨
    همه‌عالـی‌بودن•-•☕
    آرمی‌بلینک🧚🏻‍♀️
    ب‌واکیکی‌خوش‌آمدید😹❤

    • مرررسیییییییییی 🥲🥲🥲🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

  • عالیییییی بودن😍😍😍💙💙💙💙
    من گروه بی تی اس دوست دارم🥰💙
    بایست جیمین😁💙
    منم نقاشی میکشم اگه دوست داری ببینشون😍🥰💙

    • آجی چرا غمگینی 🥺 ؟

    • دست رو دلم نزار اجی جونم زندگی سختی های خودشو داره😔💔

    • ممنوووووووونننننننن 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲 من هویجم به زور میکشم دیگه ببین اینا چقد دق کردم سرشون 😂😂😂 ... جیمین یه بهشت بستنی وانیلیه 🌸😂 ... حتما میرم میبینم 🌸🌸🌸

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.